Magnetul pe patru roți! AST(R)A** DA MAȘINĂ‚
Noul Opel Astra a ajuns în România în 2010 și imediat i-a atras
ca un magnet pe cei care își doresc o mașină frumoasă, puternică și
spațioasă.
Noul Astra atrage în mod magic atenția prin imaginea sa stil coupé
și dinamică, cu liniile sale crescende în formă de semilună. Și
toate versiunile de modele dispun de aceleași caracteristici
atractive: designul sportiv sigur de sine, care diferențiază Astra
de celelalte vehicule în clasa compactă. Caracterisiticile sunt
reprezentate de luminile de zi în formă de săgeată, ce luminează
prin farurile înguste, precum ochii unui vultur, și fulgerul Opel
tridimensional, care ornează grila radiatorului în formă de
trapez.
Faruri în formă de ochi de vultur
Primul impul atunci când vezi noul Astra e să exclami:
„Uau! Ce mașină!”. Designul secțiunii frontale are
același impact imediat și farmec care caracterizează modelul Opel
Insignia. Profilul lat creează atât o impresie de vigoare, cât și
una de dinamică sportivă, iar același efect îl are și stilul
integrat al luminilor, grilei radiatorului și al barei de protecție
din față. Farurile în formă de ochi de vultur integrează și lumini
diurne reliefate. Parbrizul cu formă în unghi abrupt conferă și el
un plus de energie sportivă.
Atenție sporită designului interior
Când te așezi la volan, ai impresia că ai urcat la bordul unei nave
spațiale. Liniile impetuoase și panoul de instrumente arcuit se
armonizează pentru a crea o senzație primitoare de spațiu generos.
Constructorul german a acordat multă atenție detaliilor de la
bordul noului Opel Astra – precum designul și amplasarea practică a
elementelor de comandă și controlerul multifuncțional sau butoanele
de pe consola centrală. Rezultatul: un post de conducere orientat
foarte mult spre nevoile șoferului, cu un nivel excelent de
ergonomie.
Opt motorizări
Gama de sisteme de propulsie pentru noul Opel Astra include patru
motoare pe benzină și patru motoare diesel cu puteri cuprinse între
70 kW (95 cp) și 132 kW (180 cp). Atât variantele diesel, cât și
cele pe benzină sunt disponibile în combinație cu o transmisie
manuală cu cinci sau șase trepte de viteză, care oferă o comutare
avansată, precisă și ușoară. Varianta testată, 1.6 benzină TURBO
180 CP, ne-a lăsat pur și simplu cu gura căscată. Ajungi la 100
km/h în mai puțin de 10 secunde, iar consumul extern este de 5,6
l/100 km! Pe benzină!
12 culori
pot fi alese de către cumpărătorii unui Opel Astra
1.235 de litri este capacitatea
portbagajului, cu bancheta din spate rabatată, până la scaunele din
față și până la plafon
370 de litri este capacitatea
portbagajului noului Opel Astra, cu panou acoperire
16.080 de euro costă cel mai
ieftin Opel Astra, motorizare 1.6 16V, 115 CP
22.390 de euro costă cel mai
scump Opel Astra, motorizare 2.0 CDTI 16V, 160 CP