Mai bine Marele „Schumi” decât Micul „Napoleon”
A existat, la un moment dat, posibilitatea revenirii într-un post greu la Ferrari, dar septuplul campion mondial a preferat libertatea. „Mi s-a oferit jobul lui Jean Todt, adică să fiu directorul de curse la „Căluț””, a declarat neamțul în International Herald Tribune. „Dar, când am văzut ce înseamnă asta, zi de zi, toate we-urile și până în zorii zilei următoare, mi-am pus întrebarea… Am eu nevoie de asta? Categoric, NU!”
Motociclismul, noua sa pasiune
După cum explică ziarul englez, omul tuturor recordurilor din Marele Circ are, deocamdată, rolul de consultant și de pilot de teste la scuderia italiană, dar cam atât. „Vreau să fiu liber și să ma ocup de casă și de familia mea. În ceea ce privește distracțiile și hobby-urile mele, mi le cultiv în continuare: motociclismul și săriturile cu parașuta”, a explicat cel care a readus titlul la Ferrari după 20 de ani de secetă.
Yamaha și Ducati, preferatele sale
În viitorul apropiat, fostul pilot dorește să participe la campionatul german Superbike, dar și la câteva curse din campionatul mondial unde, din câte se pare, are nevoie de wild-card-uri din partea organizatorilor. Dar, având în vedere faima sa, dar și presiunile din partea Ducati și Yamaha, aceasta nu ar fi o problemă.
Parașutismul, ultima găselniță
În ceea ce privește salturile de la înălțime, Schumacher afirmă că a depășit deja nivelul unui începător. „Am făcut deja primele salturi neînsoțit și acum este OK. Totuși, trebuie să recunosc că prima oara aproape că am facut pe mine”, s-a confesat pilotul care a cunoscut gloria la Ferrari.
„Soția mea, Corinne, se opune, dar eu cred că, la 39 de ani, am nevoie de o nouă provocare”, a precizat septuplul campion mondial. „Problema este că am nevoie de un permis pentru a sări fără să mă trezesc cu poliția la ușă”, a încheiat, ironic, germanul.
Cum se obține o „patalama”
Sursa de peste Canal explică, în continuare, ce trebuie să facă Schumacher pentru a obține o licență de parașutist din partea statului. Astfel, trebuie să sară de 23 de ori neînsoțit, să treacă un test de aptitudini, să facă un curs de prim-ajutor și, neapărat, să aibă la dispoziție două fotografii tip-pașaport.
Apoi se trece la partea teoretică, care constă într-un chestionar tip grilă cu 99 de întrebari și se termină cu o verificare practică, adică efectuarea a două salturi de la 1200 metri, respectiv, 3000 de metri.
În plus, trebuie achitată suma de 2000 de euro. O dată luata, licența este valabilă pe o perioadă nedeterminată. „Oricum, nu banii sunt o problemă pentru Schumi”, conchide cotidianul citat.
articol de Octavian METONI