Lansată de curând și în România, limuzina Mercedes Clasa E dispune de o multitudine de dispozitive de siguranță care facilitează șofatul și evită producerea unor accidente.
În ciuda gabaritului său, mașina este destul de nărăvașă (atinge 100 km/h în circa 7 secunde). Și pentru ca viteza să nu "te fure", ea poate "citi" panourile rutiere – afișează limita legală -, iar atunci când sistemul Distronic Plus sesisează apariția unui obstacol în fața automobilului, frânele Pre-Safe decelerează automat în cazul în care șoferul nu are nicio reacție. Și asta nu e totul. Dacă dai semne de oboseală, fiind pe punctul de a ațipi, asistentul pentru menținerea atenției (Attention Assist)Â emite avertismente vizuale și acustice. La angajarea într-o depășire, senzorii (sunt circa 80!) semnalează prezența unor obstacole în zona de manevră (Asistentul pentru Unghiul Mort). Și pentru o vizibilitate mai bună pe timp de noapte, sistemul Night View Assist Plus monitorizează zona luminată de faza lungă, cu ajutorul unei camere video cu infraroșii, transmițând imagini alb-negru pe display-ul central.Â
Aflată la concurență cu BMW Seria 5 și cu Audi A6, noua Clasa E a câștigat în sportivitate, însă confortul pasagerilor nu este afectat. Disponibile ca dotare opțională, pentru șofer și pasagerul din dreapta sa, scaunele active multicontur dispun de funcție de masaj dinamic pentru șapte zone, se pot adapta la statura ocupantului, lungimea pernei și a suportului lombar fiind și ele reglabile. În două cuvinte, Mercedes Clasa E este o mașină în care te simți bine. E drept, la un preț pe măsură (începând de la 34.950 euro, fără TVA).
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER