Cea de-a 80-a ediție a Salonului Auto de la Geneva își deschide azi porțile pentru publicul larg. După două zile dedicate presei, renumitul salon prezintă o combinație ucigătoare: sute de cai putere și femei frumoase.
Bărbații care dau o fugă până la Geneva trebuie să vină singuri, fără consoarte. Motivul e cât se poate de simplu. Găsiți tot ceea ce își dorește un tip: mașini puternice și femei și mai… puternice. Salonul vă așteaptă cu nenumărate concepte, dar și cu 77 de premiere mondiale precum Dacia Duster, noua Mazda 5, noul Renault Twingo, Seat Ibiza FR, noul BMW Serie 5, Mini Countryman, Porsche 918 Boxter Spyder și Alfa Romeo Guilietta. Toate îți trezesc senzații unice și te fac să vrei să-ți schimbi cât mai repede automobilul din garaj. Sarea și piperul sunt conferite și de frumusețile de la standuri. Așa cum era de așteptat, italienii, renumiți pentru hostesele de primă mână, sunt și la Geneva la înălțime. Lancia, Fiat și Alfa Romeo adună sute de vizitatori din rândul ziariștilor, iar sexy-hostesele, deși stau în picioare 12 ore, nu refuză niciun fotoreporter.
Ferrari, surpriza neplăcută
Cea mai mare dezamăgire, din punctul de vedere al prezenței feminine, o reprezintă Ferrari. Producătorii de la Maranello au ales în acest an, în mod surprinzător, să nu aducă hostese, așa că cei care au trecut pe la Ferrari au admirat doar mașinile cu sute de cai-putere. După doar câțiva zeci de metri însă, vizitatorii își pot clăti ochii la Peugeot, pentru că fabricantul francez șochează de două ori: prin spectaculoasele modele expuse și prin fetele apetisante care le înconjoară.
La Dacia e…
Dacia are și ea la stand câteva hostese. Îmbrăcate elegant, dar prea puțin provocator, fetele de la standul românesc îți oferă un zâmbet cald, o broșură despre Duster și te invită să vezi mai de aproape cel mai nou produs la Mioveni. „Dacia își propune să vândă cât mai multe mașini”, este răspunsul oficialilor români când sunt întrebați despre motivul pentru care fetele de la stand sunt atât de… îmbrăcate (foto dreapta, jos). Iar cifrele le dau dreptate, pentru că în 2009 Dacia a vândut 311.448 de unități în întreaga lume.
Justin Timberlake la Audi, Shakira la Seat
Salonul Auto de la Geneva a dat ocazia jurnaliștilor din întreaga lume să se întâlnească și cu două mari vedete ale muzicii mondiale. Justin Timberlake a onorat marți evenimentul de la Audi și a reușit să isterizeze majoritatea reprezentantelor sexului frumos. În schimb, ieri, Shakira (foto) a onorat invitația Seat și a interpretat cel mai nou single al său, „I’m a gipsy”, piesă în al cărei videoclip apare alături de fostul număr 1 mondial ATP, Rafael Nadal.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER