Mașini+femei=love**

Cea de-a 80-a ediție a Salonului Auto de la Geneva își deschide
azi porțile pentru publicul larg. După două zile dedicate presei,
renumitul salon prezintă o combinație ucigătoare: sute de cai
putere și femei frumoase.

Bărbații care dau o fugă până la Geneva trebuie să vină singuri,
fără consoarte. Motivul e cât se poate de simplu. Găsiți tot ceea
ce își dorește un tip: mașini puternice și femei și mai…
puternice. Salonul vă așteaptă cu nenumărate concepte, dar și cu 77
de premiere mondiale precum Dacia Duster, noua Mazda 5, noul
Renault Twingo, Seat Ibiza FR, noul BMW Serie 5, Mini Countryman,
Porsche 918 Boxter Spyder și Alfa Romeo Guilietta. Toate îți
trezesc senzații unice și te fac să vrei să-ți schimbi cât mai
repede automobilul din garaj. Sarea și piperul sunt conferite și de
frumusețile de la standuri. Așa cum era de așteptat, italienii,
renumiți pentru hostesele de primă mână, sunt și la Geneva la
înălțime. Lancia, Fiat și Alfa Romeo adună sute de vizitatori din
rândul ziariștilor, iar sexy-hostesele, deși stau în picioare 12
ore, nu refuză niciun fotoreporter.

Ferrari,
surpriza neplăcută

Cea mai mare dezamăgire, din punctul de vedere al prezenței
feminine, o reprezintă Ferrari. Producătorii de la Maranello au
ales în acest an, în mod surprinzător, să nu aducă hostese, așa că
cei care au trecut pe la Ferrari au admirat doar mașinile cu sute
de cai-putere. După doar câțiva zeci de metri însă, vizitatorii își
pot clăti ochii la Peugeot, pentru că fabricantul francez șochează
de două ori: prin spectaculoasele modele expuse și prin fetele
apetisante care le înconjoară.

La Dacia
e…

Dacia are și ea la stand câteva hostese. Îmbrăcate elegant, dar
prea puțin provocator, fetele de la standul românesc îți oferă un
zâmbet cald, o broșură despre Duster și te invită să vezi mai de
aproape cel mai nou produs la Mioveni. „Dacia își propune să vândă
cât mai multe mașini”, este răspunsul oficialilor români când sunt
întrebați despre motivul pentru care fetele de la stand sunt atât
de… îmbrăcate (foto dreapta, jos). Iar cifrele le dau dreptate,
pentru că în 2009 Dacia a vândut 311.448 de unități în întreaga
lume.

Justin
Timberlake la Audi, Shakira la Seat

Salonul Auto de la Geneva a dat ocazia jurnaliștilor din
întreaga lume să se întâlnească și cu două mari vedete ale muzicii
mondiale. Justin Timberlake a onorat marți evenimentul de la Audi
și a reușit să isterizeze majoritatea reprezentantelor sexului
frumos. În schimb, ieri, Shakira (foto) a onorat invitația Seat și
a interpretat cel mai nou single al său, „I’m a gipsy”, piesă în al
cărei videoclip apare alături de fostul număr 1 mondial ATP, Rafael
Nadal.

Publicat: 04 03. 2010, 10:32
Actualizat: 04 03. 2010, 10:33