Mazda a avut vânzări în creștere în 2010

Contrar trendului pieței, care a continuat să se contracte în
2010, Mazda încheie ultimele 12 luni în creștere, cu un volum de
836 de unități comercializate pe piața locală, mai mult cu 11%
decât în 2009, când constructorul japonez a raportat 752 de
autovehicule vândute. Creșterea a fost susținută în principal de
suv-ul CX-7 și de compacta Mazda3, primul cu un volum de 138 de
unități și o creștere cu 38% față de anul anterior, iar al doilea
model cu 333 de autoturisme, în creștere cu 34% față de perioada
precedentă. Topul celor mai bine vândute modele Mazda în 2010 este
completat de Mazda2, cu 247 de unități și o creștere cu 15% față de
cele 12 luni anterioare.

„Deși piața auto a continuat să scadă în 2010 Mazda a
reușit să crească volumul vânzărilor, în principal prin prisma
evoluției foarte bune a două dintre cele mai populare modele, CX-7
și Mazda3, ambele cu creșteri mai mari de 30%. Dorim să menținem
acest trend și în 2011, pentru care am stabilit un obiectiv de 850
de unități vândute și o cotă pe segmentul de automobile de import
de 1,2%”
a declarat Cristian Rigu, Country Manager
Mazda.

Publicat: 05 01. 2011, 13:31
Actualizat: 05 01. 2011, 13:32