După Salonul Auto de la Geneva, Mazda continuă lansările, de această dată fiind vorba despre noua campanie de brand ce va spune povestea companiei. Primul canal media utilizat este website-ul dedicat www.mazda.ro/povesteamazda/, pe lângă on-line, campania urmând să integreze în România și mediile TV și print. Site-ul va oferi o incursiune în detaliile brandului Mazda și secretele care stau în spatele succesului său.
De exemplu, cum poate un producător auto, relativ mic, să aibă o influență atât de semnificativă asupra industriei auto? Unul dintre răspunsuri este istoria Mazda care sfidează convențiile, gândind într-o manieră ieșită din tipare. Într-un clip video Masahiro Moro, Executive Officer pentru Vânzări Globale și Marketing, vorbește despre cum depășirea provocării reconstruirii orașului în 1945 a lăsat o amprentă de neșters asupra locuitorilor din Hiroshima și a devenit o parte importantă din spiritul Mazda.
Sfidarea cu success a convențiilor și produse inovatoare
Numai Mazda putea lucra aproape un deceniu la un roadster mai ușor când nimeni nu le mai producea, pentru ca apoi să surprindă lumea cu noul MX-5 care a uimit cu dinamica remarcabilă. Pe noul website Kijima-san explică cum conceptul Jinba Ittai – călărețul și calul ca un singur întreg – a avut un rol esențial în a realiza acest lucru. Mazda a continuat provocarea construirii de modele mai ușoare după MX-5 și 18 ani mai târziu a lansat actuala Mazda2, care a schimbat industria auto fiind cu aproximativ 100 de kg. mai ușoară, mai sigură și mai dinamică față de modelul predecesor. Managerul de Program Mazda2, Shigeo Mizuno spune cum a fost atinsă această perfomanță impresionantă.
„Noua campanie de brand și noul website”, a declarat Jeff Guyton, Președinte și CEO Mazda Motor Europe, „reprezintă maniera noastră de a povesti. Este prima fază a unei abordări integrate, care va descrie ceea ce este extraordinar la produsele Mazda și va oferi totodată cosumatorilor motive de a crede în Mazda și în oamenii săi.”
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER