Opel are cea mai mare creștere de vânzări a unei mărci de import în România

Opel a cunoscut în 2013 cea mai mare creștere a unei mărci de import în România, conform unui comunicat emis marți, 28 ianuarie, de Asociația Producătorilor și Importatorilor de Automobile (APIA).

Cu un plus de13,9%, Opel se situează exact la același nivel cu Dacia, fiind totodată una dintre cele trei mărci din top 10 vânzări de autoturisme ce au înregistrat în 2013 creștere față de volumele comercializate în anul anterior, rezultă din datele APIA. Rezultatul are loc în condițiile unei piețe care s-a ridicat la 68.702 autoturisme noi în 2013, volum cu 4,8% mai mic decât nivelul anului anterior.

„Datorăm aceste rezultate atât gamei actualizate Opel, schimbării imaginii de brand, cât și măsurilor de adaptare continuă a politicilor noastre comerciale la piața românească,” explică Cristian Milea, Opel România Country Director. „România se află printre cele 11 piețe europene în care Opel și-a crescut cota de piață, în ciuda condițiilor economice cunoscute. Modelele de volum rămân Corsa și Astra, așteptăm însă curând performanțe similare și pentru noul Insignia, lansat la finalul anului trecut”, a completat Milea.

Opel/Vauxhall, peste 1 milion de mașini în Europa

La nivel de 2013, producătorul din Rüsselsheim continuă să se claseze pe locul doi între mărcile General Motors și și-a consolidat poziția de a treia marcă de autoturisme din Europa. În condițiile dificile de pe piață, Opel a vândut 1,064 milioane de autovehicule și, alături de marca înrudită din Marea Britanie, Vauxhall, a obținut în 2013 o pondere de 5,61 de procente în cadrul pieței totale de autovehicule din Europa.

Publicat: 28 01. 2014, 18:38
Actualizat: 28 01. 2014, 18:39