„Pentru tineri”
Marți, Sandero a fost lansat la Geneva. Thierry Metroz (foto), vicepreședintele de designer exterior, a explicat cui i se adresează noua Dacia.
La ce v-ați gândit când ați proiectat Sandero?
Am mers pe linia emoțională. Am trasat un spate dinamic, un interior specific acestui gen de mașină, dar, în același timp am dorit să îi acordăm o funcționalitate mare.
Cui se adresează noua Dacia?
Sandero se adresează unui alt segment de clienți decât Loganul berlină sau MCV-ul. Sandero este o mașină în special pentru tineri și cred că va avea priză peste tot în Europa.
În momentul proiectării, v-ați gândit ca și costurile să fie cât mai mici?
Evident. Am urmărit și acest lucru. Sigur, pentru o mașină e important să arate cât mai bine, dar dacă ea este prea scumpă…
Am căutat să fie un logo cât mai modern, cu forme cât mai rotunde și să fie foarte atractiv. Am avut de ales între mai multe, dar până la urmă ne-am oprit la cel pe care îl vedem acum cu toții.
De ce a fost pus pentru prima dată pe Sandero?
Sandero este modelul cel mai nou din gama Dacia și era normal să îl punem acum.
Pe când vom vedea un alt logo la Dacia?
Cu siguranță, nu prea curând. Poate peste vreo 15 ani.