Dacia Duster s-a remarcat în Maro prin robustețe, siguranță, spațiu și un design modern Pe 2 martie, la Geneva, Dacia Duster a fost lansat în premieră mondială. Pe 18 martie, Dacia Duster a fost lansată în România. Prima impresie generală a fost că Duster arată foarte bine, dar foarte mulți erau curioși cum se va prezenta la test drive. ProSport vă oferă răspunsul la această întrebare după o zi de condus Dacia Duster prin Maroc.
În frumosul peisaj al Marocului, am pacurs primii kilometri la bordul unul Duster 4×2. Pornesc din parcarea aeroportului din Marrakech și după 20 de minute părăsesc asfaltul pentru a intra pe un drum acidentat. Pătrund în inima Marocului. Prima impresie pe care o ai atunci când te urci în SUV este aceea de confort. Spațiul generos, ușurința în manevrarea volanului și a schibătorului de viteze, accesul facil la comenzile de la consola centrală și calitatea sunetului pe care-l auzi la radio te fac să nu îți pară rău că ai dat banii pe un Duster. Până și aerul condiționat, extrem de necesar pe căldura din Maroc, face față cu brio. De asemenea, materialul din care sunt făcute scaunele din față și bancheta din spate este mult mai moale față de modelele precedente ale Dacia, iar de aici rezultă o plăcere mai mare de a sta în SUV. Portbagajul generos te ajută să cari toate bagajele familiei când pleci în concediu, inclusiv pe cele ale soacrei, în cazul în care ești generos și te decizi să o iei cu tine. De asemenea, supensiile sunt și ele foarte bine reglate, în așa fel încât mașina nu te scutură când ești pe drum accidentat.
Când pătrund prin satele sărăcăioase, copiii îmi fac veseli cu mâna. Cu siguranță nu știu marca mașinii, dar ei întâmpină pe fiecare străin cu zâmbetul pe buze. Accelerez spre deșert, iar Duster mă surprinde din nou plăcut. Motorul diesel de 85 CP se dovedește extrem de sprinten pentru varianta 4×2 care mi-a fost pusă la dispoziție. Motivația este foarte simplă. Duster e o mașină ușoară pentru categoria sa, iar motorul diesel face un cumplu remarcabil. Nu am niciun fel de problemă nici atunci când urc pantele. Duster s-a dovedit încă de la prima întâlnire un prieten e nădejde, care sunt singur că va încânta pe toți cei care și-o vor cumpăra.
PUNTE FORTE
– design atrăgător – suspensii bune – spațiu generos – cuplul excelent al motorului diesel – volanul reglabil pe înălțime și comenzi pe volan – garda la sol ridicată care permite să parcurgi facil drum acidentat PUNCTE SLABE
– ștergătoarele sunt de la Logan, și nu șterg pe o suprafață mai mare – zgomote din cauza îmbinărilor defectuoase în zona bordului
10.500 de euro este prețul de pornire al unui Duster, varianta 4×2, pe benzină
17.400 de euro este prețul maxim pentru Duster
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER