Renault lansează hothatch-ul Megane R.S. în România. Prețul de pornire al bolidului francez

Prezentat în premieră la Salonul Auto de la Frankfurt, Noul Megane R.S. este disponibil și în Romania. Prețul pentru versiunea cu transmisie manuala și șasiu Sport începe de la 30,000€ (TVA inclus), în timp ce varianta cu o cutie automată EDC și șasiu Sport pornește de la 31,500€ (TVA inclus).

A treia generație a modelului emblematic nu își ascunde ADN-ul dobândit din motorsport, devenind acum mai puternic și mai agil. Echipele de la Renault Sport Cars și-au folosit expertiza pentru a pregăti noul motor turbo de 1.8 litri cu 4 cilindri (1798 cc) care dezvoltă 280 CP (205 kW) la 6000 rpm, derivat din sinergiile Alianței Renault-Nissan. Motorul a fost reproiectat datorită expertizei inginerilor de la Renault Sport Racing, integrând un nou sistem de răcire, adăugând o priză dublă de aer la turbocompresor și regândind sunetul produs de sistemul de evacuare. Comparativ cu generația anterioară de Megane R.S., acest motor turbo are un cuplu suplimentar de 30 Nm. Astfel, cu un cuplu de vârf de 390 Nm, noul model garantează o experiență surprinzătoare de condus.

Cu ajutorul sistemului 4CONTROL, o premiera în segmentul hothatch, șasiul modelului oferă cele mai bune rezultate în ceea ce privește agilitatea, eficiența și stabilitatea. Suspensiile cu tehnologie inspirată de lumea motorsport, îmbunătățesc confortul în timpul utilizării zilnice. Atunci când se adoptă un stil de condus mai sportiv, tehnologia optimizează aderența și asigură un control mai bun, filtrând denivelările și reducând oscilațiile.

Sistemul R.S. Monitor a fost, de asemenea, complet revizuit, devenind mai intuitiv și oferind opțiuni extinse. Prin colectarea și sintetizarea informațiilor din aproximativ patruzeci de senzori răspândiți în jurul mașinii, acesta poate afișa o gamă largă de setări în timp real pe tableta touchscreen R-Link 2 de 8,7 inchi, cum ar fi: accelerația, frânarea, unghiul volanului, funcționarea sistemul 4CONTROL, temperatura și presiunea. Mai mult, noul R.S Monitor, de asemenea o premiera în acest segment, permite înregistrarea secvențelor de pilotaj, apoi analizarea și distribuirea acestora direct pe rețele de socializare.

Pentru performanțe mai spectaculoase și înalte calități dinamice, Noul MEGANE R.S. este mai lat și este echipat cu roți de 18 și 19 inch. O priză mare de aer permite răcirea eficientă a motorului, în timp ce spoilerul spate este reproiectat, în beneficiul efectului downforce. Design-ul încorporează elemente din lumea competiției, ca difuzorul spate, spoilerul F1 sau grila 3D reinterpretată de Renault Sport. Profilul sculptat și senzual al modelului MEGANE este caracterizat de accente estetice sportive. Sistemul de iluminare R.S. Vision și tehnologia sa patentată de Renault Sport amintește de lumea curselor, oferind, în același timp, un iluminat de înaltă performanță, fără egal în segment.

Pentru prima dată pe un vehicul de serie, Noul MEGANE R.S. prezintă noua siglă Renault Sport, comună pentru Renault Sport Racing și Renault Sport Cars. De asemenea, este disponibilă o nouă nuanță de caroserie – Orange Tonic.

Publicat: 09 05. 2018, 16:29
Actualizat: 09 05. 2018, 16:33