Renault lansează o campanie de conștientizare a importanței educației rutiere. „CovOrașul Meu” este primul covor cu străzi reale, pe care copiii se joacă învățând să traverseze corect.
Renault a lansat recent o campanie de conștientizare a importanței educației rutiere pentru copii, sub sloganul „Cu siguranța rutiera nu e de joaca”. Proiectul vine în contextul în care cele mai multe accidente în care sunt implicați copiii au loc în apropierea casei, când cei mici sunt neînsoțiți. De aceea este important ca ei să știe unde sunt trecerile de pietoni din cartierul lor, care sunt riscurile și cum să se orienteze și să traverseze în condiții de maximă siguranță.
Cum siguranța rutieră e un subiect „de oameni mari”, prea puțin atractiv pentru cei mici, a fost nevoie de o abordare pe placul copiilor. Astfel, au intrat în poveste popularele covoare cu străzi, aflate în camerele copiilor din întreaga lume.
Cum funcționează?
Părinții intră pe https://covorasulmeu.ro, aleg unul dintre cele trei stiluri originale de ilustrații și introduc adresa copilului. Un algoritm special înlocuiește automat clădirile existente pe Google Maps cu echivalentul lor ilustrat, creând o versiune în miniatură a cartierului, ce va fi imprimată pe un CovOraș.
Proiectul este dezvoltat de agenția Publicis si este momentan într-o fază pilot, în care o primă serie de CovOrașe vor fi acordate prin tragere la sorți, împreună cu machete de mașini Renault. Înscrierile se fac pe covorasulmeu.renault.ro până pe data de 7.05.2018.
Mai multe imagini sunt disponibile aici: https://we.tl/UGJLws7Yul.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER