Renault investește în viitor și declină pasiunea pentru Formula 1, contribuind la formarea de noi talente în spiritul performanței și competitivității. F1 in schools este o competiție internațională multidisciplinară destinată elevilor între 9 și 19 ani, care trebuie să construiască mașini de tip F1 în miniatură. Echipa din România concurează sub numele de Malaxa și este formată din 5 elevi din București.
București, 14 august 2018 – Renault România susține echipa Malaxa în pregătirea pentru etapa finală a competiției internaționale F1 in schools. Provocarea principală a echipei a fost proiectarea și construirea unui model de mașină în miniatură cât mai performant, care să poată atinge o viteză de 100 km/h cu ajutorul designului aerodinamic și a sistemului de propulsie cu aer comprimat. Modelul în miniatură de tip F1 este construit din spumă poliuretanică și este proiectat pe o scară de 1/20.
În cadrul concursului, toate echipele vor primi un punctaj pentru viteza de reacție în momentul lansării prototipului în cursă, pentru performanța în proba de viteză, pentru strategia de marketing, pentru grafică, pentru planul financiar și strategia de atragere a sponsorilor. În acest context, Renault a facilitat un program de mentorat dedicat nevoilor echipei Malaxa, care a pus accent pe fiecare etapă de pregătire care va fi luată în considerare în timpul evaluării. Pentru partea tehnică, cei 5 elevi au primit îndrumări și sfaturi din partea Directorului de sisteme de inginerie Renault Technologie Roumanie, Alin Avirvari, un specialist cu experiență din zona de tehnologie și dezvoltare Renault.
Creșterea angajamentului pentru motorsport este parte din ADN-ul mărcii și a strategiei de inovație tehnică Renault. Astfel, activitățile și efortul depus pentru evoluția într-un domeniu atât de competitiv, presupun în mod natural și un rol activ în construirea viitoarelor performanțe sportive prin promovarea și susținerea tinerilor atrași de o cariera în această zonă.
„Îmi amintesc foarte clar prima interacțiune cu membrii echipei Malaxa. Profesionalismul, entuziasmul lor și pasiunea pentru Formula 1 au fost motivele pentru care am decis să îi susținem în drumul lor spre Singapore. Inovația și performanța rămân preocupări constante pentru Renault, așa ca ne bucură să constatăm că acest tip de competiție trezește interesul și motivează tinerii să se îndrepte spre o carieră în motorsport”, a declarat Elena Apostol, Head of Communication Renault România.
Emilia Barbu (Team Manager & Marketing Manager), Lara Țîru (Graphic Design & Marketing Manager), David Șerban și Pavel Bulgac (Manufacturing Engineers) și Andrei Ostahie (Financial Executive) sunt cei cinci membrii ai echipei Malaxa care s-au pregătit timp de mai bine de un an pentru finalizarea proiectului.
„Indiferent de cât de bun ar fi fost prototipul nostru de mașină pentru competiția F1 in Schools, era esențial să găsim sprijin pentru obiectivul nostru de a concura la Singapore. Renault a fost primul sponsor care s-a arătat interesat de proiect și care a crezut în noi. Acest lucru ne-a încurajat să mergem mai departe și ne-a animat să trecem peste numeroase provocări. Credem că proiectul nostru are șanse să intre în top 10, însă plecăm la drum cu gândul că suntem deja învingători”, a declarat Emilia Barbu, Team Manager Malaxa.
Competiția internațională este susținută de comunitatea de Formula 1 și partenerii săi, iar ultima etapă a ediției din acest an se desfășoară la Singapore, în perioada 9 – 14 septembrie.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER