Să moară Romeo!

Scumpă atunci când te uiți pe lista de prețuri și la vremurile
în care trăim, Alfa Romeo Giulietta este automobilul care atrage
toate privirile când apare pe stradă.

Cum te convinge Giulietta să devii Romeo? Relativ simplu. La Alfa
Romeo Giulietta avantajele sunt clare și imediate: direcție fermă,
promptă în orice condiții de drum; integrată perfect în sistemul
dinamic al mașinii; confort în timpul șofatului datorită
servodirecției asistate electronic; ușor de manevrat în oraș și în
timpul parcării datorită unui diametru de bracaj de doar 10,9 m;
consum de combustibil redus cu 30% comparativ cu un sistem
convențional.

Patru tehnologii noi!

Și dacă toate acestea nu v-au convins, vă spun că noua platformă
Alfa Romeo este în sine un sistem ce interacționează individual cu
fiecare componentă mecanică și electronică a mașinii pentru a
garanta agilitate, confort și siguranță. Cele patru tehnologii care
definesc noua filosofie de drum Alfa Romeo pornesc chiar din acest
sistem. Acestea sunt: direcție activă Dual Pinion; suspensii
frontale Macpherson de ultimă generație; suspensii spate Multilink;
selectorul Alfa Romeo DNA (permite personalității mașinii să se
adapteze la nevoile șoferului și la condițiile de drum
diverse).

Are și un motor de 235 CP!

Giulietta nu dezamăgește nici când vine vorba de cai-putere. Gama
include numai propulsoare pe benzină și motorină EURO 5: două
motoare turbo de ultimă generație, 1.4 120 CP și revoluționarul 1.4
Multiair 170 CP, trei motoare Multijet a doua generație de 1.6 105
CP, 2.0 140 CP și 2.0 170 CP. Nu în ultimul rând, vârful de gamă
este propulsorul de 1.8 235 CP, în versiunea exclusivă Quadrifoglio
Verde, un simbol al tradiției și sportivității Alfa Romeo. Totul
pentru a te simți un mic Romeo!

27.000 de euro
este prețul maxim pentru un Alfa Romeo Giulietta, cu motor
1.8 235 CP

Publicat: 04 04. 2011, 14:24
Actualizat: 04 04. 2011, 14:26