Cu un nume care provine din latinescul exire, care înseamnă a merge înainte, noul Exeo este primul Seat echipat cu motoare Diesel Common Rail. Socotit a fi un automobil care „reprezintă un salt calitativ pentru Seat“, Exeo este caracterizat de forme dinamice și elegante, precizia direcției, confortul sporit și gama de motoare dinamice și ecologice. El va fi disponibil în trei motorizări pe benzină, de la 75 kW/102 CP la 147 kW/200 CP, și în tot atâtea Diesel Common Rail de ultimă generație, de la 88 kW/120 CP la 125 kW/170 CP. Cinci din cele șase propulsoare disponibile sunt turbo, care oferă o putere sporită cu un consum mai mic de combusÂtibil și mai puține emisii. De asemenea, motorizările modelului Exeo respectă normele de poluare Euro 5. Suspensia frontală cu patru brațe și suspensia spate cu brațe trapezoidale fac ca mașina să fie sportivă și foarte manevrabilă. În ceea ce privește echiparea, Exeo oferă, printre altele, un sistem de navigație de ultimă generație, un nou sistem Infotainment cu funcții și conexiuni multiple (MP3, MPEG4, IPOD, USB, Bluetooth), precum și o trapă cu celule solare ce va putea pune în funcțiune pe timpul verii un sistem de climatizare atunci când mașina va fi parcată.
Prezentat la Salonul Auto de la Paris, Exeo se va fabrica la Martorell, lângă Barcelona, utilizând aceleași procese de calitate superioară, grație cărora Ibiza a reușit deja să devină lider în segmentul său. Prețul de bază va fi, din câte se pare, în jur de 22.000 de euro. Exeo va fi disponibil începând din primăvara viitoare, în versiunile Reference, Stylance și Sport.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER