Upgrade digital! Producătorii Opel au venit cu o variantă mult îmbunătățită a interiorului pentru Insignia
Producătorii Opel au venit cu o variantă mult îmbunătățită pentru Insignia în ceea ce privește interiorul
Sistemul Infotainment este plusul cu care Insignia a venit la Salonul Auto de la Frankfurt
În 2008, Insignia lua locul celebrei Vectra, iar fanii Opel se puteau bucura de o variantă „executive”, ceva care îi plasa cu încredere printre utilizatorii de limuzine. La doar un an de la lansare, Insignia a fost desemnată cea mai bună mașină din 2009, dar anii trec, iar concurența se mișcă. Drept urmare, mașina de top a producătorului General Motors avea nevoie de îmbunătățiri. În primul rând, indicatoarele de bord îți dădeau senzația de vechi, iar plasticul folosit la panoul de comanda era deranjant la atingere. Exteriorul încă impresiona, drept urmare a primit mici retușuri, foarte greu de sesizat.
Au apărut gadgeturile
Cum vechiul trebuie înlocuit atunci când vorbim despre mașini de lux, designerii Opel au schimbat aproape în totalitate consola centrală, care acum este mult simplificată. O adevărată lovitură pentru Insignia este integrarea sistemului infotainment, care îi dă șoferului puteri depline în propria mașina fără să îi fie atrasă atenția de la drum. Acest sistem multimedia poate fi controlat și de un touchpad, amplasat chiar lângă schimbătorul de viteze, cu ajutorul căruia șoferul are posibilitatea de a selecta muzica pe care o dorește, destinația unde vrea să ajungă și tot ce ține de infotainmentul mașinii.
Interesant este că, dacă privirea se mută către exteriorul mașinii, cu greu putem spune că este vorba de un model nou. Șefii de la Opel au avut curajul de a continua fără a aduce schimbări majore felului în care arată Insignia.
Eco-insignia
Modificări au apărut și la motorizări. Producătorii Opel se mândresc acum cu o mașină care nu doar oferă o variantă mai ieftină a mașinilor de lux, dar și cu una care nu poluează foarte tare. Motorul 2.0 CDTI are emisii foarte mici de CO2 și poate consumă până la 3,7 litri/100 km în regim mixt. La polul opus se află modelul 2.0 BiTurbo CDTI de 195 de cai putere. O altă noutate în ceea ce privește Insignia este motorul 2.0 SIDI Turbo, care are o putere de 250 de cai putere și la care este disponibilă și versiunea de tracțiune integrală.
Noul Opel Insignia oferă șansa alegerii între trei alternative de propulsie, pe benzină, diesel și GPL, cu puteri între
110 cp și 325 cp