Vânzările Mazda continuă să crească pe piața din România
Volumul de vânzări Mazda continuă trendul ascendent pe piața din România. După primele nouă luni compania a comercializat local 409 unități, mai mult cu 27% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Modelul care a înregistrat cea mai mare creștere a fost noua Mazda6, al cărui volum s-a triplat, ajungând la 111 autovehicule vândute. SUV-ul CX-5 și-a adjudecat poziția de cel mai bine vândut model, cu 161 de vehicule livrate, în timp ce compacta Mazda3 a ocupat locul doi în topul celor mai bine vândute autoturisme din gamă cu 127 de unități. „Am fost plăcut surprinși să observăm că actuala Mazda3, aflată la final de generație, a reprezentat al doilea cel mai bine vândut model în primele nouă luni. Avem încredere că noua Mazda3, care integrează aceeași linie de design impresionantă Kodo ca și vârful de lance Mazda6, va continua și chiar va depăși performanțele de vânzări ale modelului actual. Totodată, noua Mazda3 introduce noua platformă MZD Connect care va permite o paletă largă de opțiuni de comunicare între smartphone și vehicul”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda România. Odată cu lansarea noii generații Mazda3, care va ajunge în showroom-uri spre sfârșitul acestei luni, principalele trei modele ale gamei Mazda (pentru clasele compactă, medie și SUV) vor fi complet noi.
Daniel REMEȘ