Vara asta se poartă Z!** Roadster-ul, puțin mai greu decât Coupe-ul

Dacă ai 48.000 de euro, îți place să conduci sport și vrei să impresionezi, poți să-ți iei superdecapotabila 370Z Roadster de la Nissan România. În 20 de secunde, plafonul acționat electric se deschide complet și transformă modelul sport pursânge, cu două locuri și tracțiune spate, într-un roadster emoționant. Aceasta este diferența dintre 370Z Coupe și 370Z Roadster care-i interesează în special pe cei mai pasionați de condusul sportiv.

Unele dintre decapotabile arată mai bine cu plafonul deschis, altele sunt mai frumoase acoperite. Obiectivul proiectanților 370Z Roadster a fost de a elimina compromisurile pentru a oferi o mașină frumoasă în orice postură. Deși grupurile optice în formă de bumerang și detaliile care disting liniile 370Z Coupe sunt prezente, Roadster-ul are personalitate, este natural și omogen, cu sau fără plafon. Acoperișul se acționează complet automat, fără fixări suplimentare manuale, la viteze de până la 5 km/h. Nu doar designul plafonului a fost îndelung studiat la Nissan, dar și eficiența: acum are nevoie doar de 20 de secunde ca să devină invizibil față de silueta caroseriei, este mai silențios datorită noii pompe hidraulice, lasă mai puțin zgomot să pătrundă în habitaclul închis și izolează termic mai bine.

Roadster-ul, puțin mai greu decât Coupe-ul

Cu o masă mai redusă, un centru de greutate mai coborât, având ampatamentul mai scurt și ecartamentul mai lat, noul 370Z Roadster este și mai agil decât predecesorul său, 350Z Roadster. Suspensiile au fost de asemenea revizuite, fiind mai ușoare și oferind o ținută laterală superioară. În total, 370Z Roadster este mai ușor cu 97 kg decât 350Z Roadster și cu doar 28 kg mai greu decât 370Z Coupe.

Toate acestea oferă o satisfacție enormă când conduci un 370Z Roadster, fie că ești în oraș sau pe autostradă.



PUTERE
250 km/h, viteza maximă

Nissan 370Z Roadster are aceeași motorizare ca modelul 370Z Coupe: V6 3,7 litri. Propulsorul dezvoltă 328 cai-putere, respectând normele Euro5, și este foarte compact: are doar 13 componente mobile, la jumătate față de alte soluții ale competitorilor. Atât cu transmisia manuală în șase trepte, cât și cu cea automată cu șapte rapoarte, viteza maximă este de 250 km/h. Demarajul 0-100 km/h se realizează în 5,5 secunde cu transmisie manuală și în 5,8 secunde cu transmisie automată.

7,8 l/100km este consumul în afara orașului al unui Nissan 370Z Roadster

15,3 l/100km este consumul în oraș al unui Nissan 370Z Roadster

48.131 de euro este prețul pentru un Nissan 370Z Roadster, cutie manuală

48.131 de euro este prețul pentru un Nissan 370Z Roadster, cutie manuală

Publicat: 15 08. 2011, 10:19
Actualizat: 15 08. 2011, 10:20