Mazda anunță vânzări în creștere după primele cinci luni și menținerea tendinței de creștere a vânzărilor în România. În perioada ianuarie-mai compania a vândut în România 230 de autoturisme, mai mult cu 31% comparativ cu anul trecut. Modelele care susțin creșterea sunt SUV-ul CX-5 și compacta Mazda3, primul cu 88 de unități, iar al doilea cu 78. Foarte aproape se situează și noua Mazda6, care înregistrează 58 de unități vândute în intervalul amintit anterior.
„Trendul crescător Mazda contrastează cu cel al pieței autoturismelor de import care, din păcate, după primele 4 luni este descrescător. Dinamica vânzărilor ne-a ajutat să urcăm cota de piață la 1,5% din total autoturisme importate, și estimăm că aceasta se va menține și pentru luna mai. În top 3 vânzări avem alături de noua Mazda6 și de CX-5 modelul compact Mazda3, care se află la final de generație și prezintă un pachet foarte bogat de echipări în cadrul unei oferte speciale prin ediția Takumi II„, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România.
Mazda3 Takumi II are la bază nivelul de echipare TE căruia i se adaugă un pachet semnificativ de dotări. Modelul este diponibil în toată rețeaua de parteneri Mazda pentru un preț special de 14.990 euro (TVA inclus) și o garanție de 5 ani.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER