Exercițiu de marketing sportiv și spirit civic pentru Vulturi, echipa vicecampioană a Ligii Naționale de baschet masculin. CSU Sibiu a lansat proiectul „CSU Job Hunters”

Vicecampioana baschetului românesc masculin, CSU Sibiu, demarează, la începutul lunii octombrie, proiectul CSU Job Hunters, care marchează o reîntoarcere a focusului către comunitate, într-un peisaj al sportului mondial în care marketingul sportiv devine un element din ce în ce mai important, iar România face eforturi pentru a se alinia.

Pentru că suntem o comunitate atât de numeroasă, cu valori comune, dar ocupații dintre cele mai diverse, demarăm un proiect extrem de drag nouă, ’CSU JOB HUNTERS – Pick and roll your career!’ Proiectul a apărut din dorința de a crea o conexiune palpabilă între partenerii echipei, extrem de numeroși, și suporterii noștri. Suporterii CSU vor avea la îndemână o platformă friendly de unde pot alege cariera la care visează vizualizând ofértele de locuri de muncă promovate de partenerii clubului. Iar companiile partenere ale BC CSU SIBIU au șansa de a-și identifica și angaja cei mai potriviți angajați pentru posturile vacante”, se arată în comunicatul echipei sibiene.

CSU Sibiu se mândrește cu o comunicate dinamică și foarte activă, loială clubului galben-albastru. La startul sezonului 2019/2020, echipa a înregistrat un număr record de abonamente vândute. Dintre cei 1270 de posesori de abonamente din sezonul precedent, 1210 pasionați de baschet și-au reînnoit abonamentele, iar per total s-au vândut 1480 abonamente, echivalentul a peste 82% din întreaga capacitatea de 1800 de locuri a sălii Vulturilor, Olimpia din Sibiu. În 2018, Ionuț Georgescu, managerul echipei, declara pentru ProSport că sumele obținute astfel de la suporteri echivalau cu contribuția unui sponsor principal.

Rațiunea proiectului CSU Job Hunters vine din dorința de a crea conexiuni pe care să le transformăm în prietenii și să unim oameni cu aceleași valori și aspirații, oameni care iubesc baschetul și performanța în orice domeniu. De asemenea, vrem să dăm o altă dimensiune relației cu suporterii și o trecem la un alt nivel, sprijinindu-i să își dezvolte o carieră în cadrul unor companii de top, partenere ale BC CSU Sibiu.

În același timp, sprijinim partenerii echipei prin intermedierea unei relații menite să susțină performanțele companiilor cu forță de muncă specializată, într-o perioadă în care acestea se confruntă cu o lipsă acută de personal, precum și cu migrarea sa. Fanii noștri, loiali, sufletiști, educați și proactivi, reprezintă segmentul țintă de forță de muncă pe care angajatorii își doresc să îl atingă și să îl atragă„, mai transmit responsabilii echipei CSU Sibiu.

Proiectul are o platformă special dedicată, CSU Job Hunters

Platforma CSU Job Hunters va funcționa pe aceleași principii ca orice platformă consacrată cu locuri de muncă. Vor fi uploadate și publicate anunțurile cu locuri de muncă vacante furnizate de parteneri, cu descrierea completă a cerințelor.

Posturile disponibile vor fi postate pe platforma online a BC CSU Sibiu și vor fi promovate pe canalele Social Media ale clubului și pe Linia Galben-Albastră (Whatsapp). În săptămâna premergătoare fiecărui meci de acasă va avea loc un concurs în mediul online legat de unul dintre locurile de muncă vacante. Premierea va avea loc în ziua jocului, iar premiul va consta într-o zi de internship în compania care a promovat anunțul, dar și un kit al suporterului CSU!

CSU Sibiu lansează proiectul ’CSU Job Hunters’ având sprijinul a 30 de companii private, printre care: Compa, Raiffeisen Bank, Casa Pariurilor, ANDU, IFM, Natur House, Magnolia Residence, ConCasa, Visma, Kendrion, Naturo Juice, Azets, Autoklass, Marquardt, Kuka, Zacaria, Keep Calling, Fifi World, DAbo, Continental, Aria, Decathlon, Jifa, Biomin, Sys Mep, NTN SNR, Carrefour, Sucre, Gyps Construct și Kiss Fm.

Publicat: 03 10. 2019, 09:40