Structurile motocicletelor sunt de obicei, alături de piloți, cele care suferă daune în cazul unor căderi la viteza ridicată cu care se rulează de obicei în Marele Premii. De aceea, costurile economice derivate din impacturile pe care le suferă asupra solului sunt enorme.
Coronavirusul lovește din nou sportul: Marele Premii ale Qatarului și Thailandei de Moto GP, anulate!
Această informație a fost confirmată de curând de Christophe Bourguignon, inginer Cal Crutchlow la LCR Honda Castrol. „O cădere cu la o cursă de motociclism viteză poate costa între 15.000 și 100.000 de euro! Aici nu există o cădere de 2.000-3.000 de euro”, a declarat el pentru site-ul francez „Paddock GP”.
Deși costul financiar nu este singura problemă cu care se confruntă echipele de Moto GP atunci când există un impact cu carosabilul. „Un accident sau chiar lanțul unor mici picături consecutive poate cauza probleme, deoarece, de exemplu, avem doar cinci rezervoare de combustibil în stoc pentru ficare echipă. La fel se întâmplă și cu scurgeri pe care nu le putem controla în timpul cursei”, a spus el.
Toate piesele unei moticiclete sunt scumpe. „Un set de discuri de frână din carbon costă în jur de 10.000 de euro, un set de jante de magneziu costă în jur de 4.000 de euro și nu există o singură parte electronică care să valoreze mai puțin de 1.000 de euro”, a dezvăluit Bourguignon.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER