În ultimele luni s-a scris extrem de mult despre iminenta despărțire a lui Cavendish de Etixx, iar printre posibilele destinații era menționată și formația pro-continentală MTN-Qhubeka. Totuși, bugetul redus al acesteia făcea ca mutarea să rămână la stadiul de zvon, specialiștii considerând că lui „Manx Missile” îi va fi imposibil să renunțe la o bună parte din salariul pe care îl avea la formația belgiană.
Dar lucrurile s-au pus la punct în această săptămână, rutierul de 30 de ani urmând a sosi la MTN cu un sponsor extrem de puternic, care îi va susține o bună parte din salriu. Cavendish are relații excelente cu Specialized și Oakley și se pare că una dintre aceste branduri își va asocia numele cu formația sud-africană, care va renunța astfel și la bicicletele Cervelo, folosite în 2015.
La MTN, Cavendish, care speră să demonstreze anul viitor că încă e la același nivel cu Greipel sau Kittel, va beneficia de un trenuleț fantastic. Pe lângă Renshaw și Eisel (cei doi au rulat împreună timp de 4 ani, când Cav a obținut cele mai mari succese ale carierei), britanicul va avea în ultimii kilometri ai curselor alți rutieri cu explozie, care ar putea să emită pretenții la locurile fruntașe în curse și pe cont propriu: Edvald Boasson Hagen, Gerald Ciolek, Tyler Farrar, Reinardt Janse van Rensburg sau Kristian Sbaragli fac acum parte din echipa sud-africană, însă nu toți au contract și pentru sezonul viitor.
De notat că plecarea lui Cavendish însemană a treia mare pierdere a săptămânii pentru Etixx, care s-a văzut părăsită de cuplul polonez Golas – Kwiatkowski, cei doi semnând cu Sky. Totuși, belgienii nu sunt complet descoperiți după plecarea englezului, Fernando Gaviria (stagiar în 2015) fiind considerat, alături de Caleb Ewan (Orica), unul dintre cele mai mari talente din sprintul mondial.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER