Cei trei sportivi și-au motivat și alegerile pentru brandurile amintite. „Brandul Paula mă reprezintă cel mai bine, pur și simplu sunt eu pe teren. Îmi doresc să arăt tuturor prin acest brand cum sunt eu efectiv ca sportiv, ca și ca om. Paula? Pentru că este felul iubitorilor de handbal de a mă motiva și felul lor de a fi alături de mine, de a mă impulsiona pentru tot ceea ce fac pe teren. Mă bucur că sunt aici și îmi doresc ca pe viitor să iasă totul bine , așa cum am gândit noi, să fiu la fel de puternică și pozitivă”, a susținut Paula Ungureanu
„A fost o muncă titanică, am încercat mai multe logo-uri, credeți-mă nu este ușor ceea ce facem, este unicat, o experiență nouă. Până la urmă am ales ‘Wing’. În primul rând el înseamnă extremă, postul pe care evoluez. Apoi, în componența lui se află cuvântul ‘win’, de la verbul ”to win’, a câștiga, iar asta mă reprezintă, cred eu. Pentru că în ultimii 15 ani am jucat numai la echipe de top și am câștigat aproape numai medalii de aur, am ieșit campionaă în ultimii 10 ani, am aurit practic cu g-ul de la final. Iar g-ul de la final vine și de la numele meu de alint din lumea handbalului, Giuli. Cred că este o idee originală și interesantă, cred că va avea succes”, a declarat Iulia Curea.
„Am ales acest logo pentru că el este o reprezentare grafică a parapantei, dragostea mea de-o viață. Acest logo se asociază foarte ușor cu imaginea mea. Cred că vom avea succes, mai ales că echipa este formată numai din profesioniști”, a precizat și Tudor Dorobanțu.
Andreas Hniatiuc și Ramona Farcău, reprezentanții RFH Sports & Management, au explicat și acest concept nou în peisajul sportului românesc:
„Facem acest demers dintr-un singur motiv, sportivii reprezintă cel mai puternic vector de imagine. Tocmai de aceea am ales să colaborăm și să reprezentăm persoane cu o valorare sportivă și morală deosebită, pentru că suntem convinși că mulți dintre tinerii de azi au nevoie de modele, să se regăsească și să-i ajute mai departe să-și ridice standardele în viață. De asemenea, o altă nișă pe care o să mergem și ne dorim să aducem un plus în general sportului este susținerea unor tineri talentați, vrem să-i sprijinim în demersul lor spre performanță, astfel că îi selectem cu atenție în această direcție.”
Andreas Hniatiuc a explicat și ceea vor face pentru ridicare brandului celor trei sportivi: „În primul rând l-am conceput, ceea ce a fost o muncă, un travaliu comun. Brandurile au fost concepute în primul rând în acord cu specificul activității sportivilor, dar în același timp cu personalitatea pe care o au. Vom scoate pe piață unele produse, unele cu caracter sportiv, tricouri, hanorace, căni personalizate, fularte, eșarfe, pixuri și alte articole de acest gen. Dar, în primul rând, a avea un brand înseamnă a avea identitate mai mult decât ceea ce înseamnă a fi pe teren. Mulți sportiv buni ai țării, odată cu retragerea lor din activitate dispar din conștiința iubitorilor de sport. Un brand nu dispare și tocmai de aceea un sportiv de mare valoare trebuie să rămână în conștiința iubitorului de sport. Iar un brand reprezintă ancora perfectă între publicul consumator, marIle companii și munca pe care au depus-o acești sportivi. Brandul se ridică prin tot ceea ce face și se identifică sportivul”
Știați că avem o pagină de Facebook dedicată handbalului?
.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER