Boxul se pregătește de o schimbare importantă, fetele care intră în ring și anunță numărul reprizei urmând a fi înlocuite cu altele, create cu ajutorul Inteligenței Artificiale.
Se pare că perioada superbelor modele care urcă în ring, în pauza dintre rundele unui meci de box profesionist, pentru a anunța repriza, este pe sfârșite.
Fetele care urcă în ring, în pauzele dintre rundele unui meci de box profesionist, cu pancarte pe care este scris numărul reprizei care urmează, sunt parte integrantă din acest sport de câteva decenii. În ultimii ani, lor li s-au alăturat superbe fotomodele, care atrag atenția prin frumusețea lor și felul în care arată.
Dar ele ar putea fi în curând implicate într-o „luptă” cu omoloagele lor, create cu ajutorul Inteligenței Artificiale (AI). Din acest motiv, creatorul lui Lily Hayes, cel mai cunoscut influencer de pe instagram, nu are decât să-și frece mâinile de bucurie.
„Tehnologia se mișcă atât de repede, iar organizațiile sportive, care sunt în mod inerent inovatoare, încep să îmbrățișeze influențele AI. Lily și-a construit o bază de fani incredibilă în ultimele 12 luni, iar boxul este o oportunitate foarte interesantă pentru ea de a pătrunde în acest fenomen.
Fetele din ring au fost întotdeauna o parte importantă a boxului, dar lucrul interesant despre influențele AI care devin Ring Girls este că fanii se pot conecta permanent cu ele online, să interacționeze în mai multe limbi, în timpul evenimentului și după”, a declarat creatorul lui Hayes, potrivit The Sun.
Hayes poate genera 20.000 de lire sterline pe lună prin intermediul platformei Fanvue, interacționând cu următorii ei, chiar dacă nu este o persoană reală.
„Există lupte mari pentru 2025, inclusiv Tyson Fury și Anthony Joshua pe Wembley sau la Riad, așa că ne-ar plăcea să o aducem pe Lily în ring. Fanvue este platforma prin intermediul căreia Inteligența Artificială poate construi baze masive de fani și să transforme în bani conținutul online.
Poate ajuta să-și lanseze cariera digitală și să deschidă rapid oportunități cu branduri și organizații care caută să inoveze cu influencer-ii creați cu ajutorul Inteligenței Artificiale și să se conecteze cu fanii.
Apelarea la Gen-Z și Gen-Alpha este următoarea mare provocare pentru evenimentele sportive și pentru agenții de marketing în sens mai larg, deoarece influencer-ii AI alcătuiesc un nou canal de marketing.
Recent am văzut posibilitățile interesante ale influențelor AI în F1, cu Aston Martin creând o clonă a lui Fernando Alonso pentru a ajunge la noi categorii demografice de fani. Anticipăm că acest tip de inovație în sport va lua amploare în 2025”, a mai spus creatorul lui Lily Hayes.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER