NBC Universal a vândut spațiul pentru un spot publicitar cu o durată de 30 de secunde, în cadrul finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012, pentru o sumă de 4 milioane de dolari, a declarat un oficial al rețelei de televiziune NBC, citat de bloomberg.com.
Cea de-a 46-a ediție a galei Super Bowl se va desfășura pe 5 februarie, la Lucas Oil Stadium din Indianapolis. În decembrie 2011, Madonna a confirmat speculațiile apărute în presa americană anunțând că s-a asociat cu prestigioasa companie canadiană Cirque Du Soleil pentru a susține un recital în pauza finalei Campionatului de fotbal american (Super Bowl) din 2012.
Datorită uriașei popularități de care se bucură acest meci de fotbal în rândul spectatorilor americani, spațiul publicitar din cadrul galei Super Bowl se vinde pentru milioane de dolari.
Astfel, compania de media NBC Universal, parte a Comcast Corporation, a anunțat că a vândut spațiu publicitar în cadrul galei Super Bowl pentru un preț mediu de 3,5 milioane de dolari, după cum a declarat un purtător de cuvânt al NBC, Chris McCloskey.
El a mai spus că cea mai scumpă reclamă, cu o durată de 30 de secunde, a costat 4 milioane de dolari, ceea ce reprezintă un record pentru NBC. Și spațiul publicitar pentru mediul online a fost vândut, a mai spus Chris McCloskey.
Anul trecut, gala Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori americani, înregistrând astfel cel mai mare succes pe care l-a obținut vreodată o ligă sportivă. Gala Super Bowl din 2011 a fost emisiunea cu cea mai mare audiență difuzată de o televiziune americană, în ultimii 20 de ani.
În 2010, gala Super Bowl a atras 106,5 milioane de telespectatori, în 2009 – 98,7 milioane de telespectatori, iar în 2008 – 97,5 milioane de telespectatori.
Creșterea de la an la an a audiențelor ilustrează motivul pentru care advertiserii plătesc milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde difuzat în timpul meciului.
Sursa: Mediafax
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER