Scuderia și-a prezentat ieri noul bolid care ține cont de noile reglementări ale FIA destinate reducerii costurilor. El a fost denumit F60 pentru a celebra anii pe care i-a adunat Ferrari în Marele Circ.
Cum în ultimii ani s-a confruntat cu probleme la stabilitatea mașinii, Ferrari a lucrat mult la aerodinamica monopostului F60. Astfel, eleronul din față, cu un profil central care va fi asemănător pentru toate echipele, a fost dezvoltat în special în părțile laterale. Cel din spate, în schimb, este mai înalt. Sistemul de suspensie și designul au fost revăzute, repartiția greutății ținând cont de utilizarea KERS (Sistemul de recuperare a energiei cinetice), care asigură un plus de cai-putere, și de pneurile slicks, ce facilitează depășirile. Motorul rămâne longitudinal, regimul de rotații maxim fiind de 18.000 turații/minut (un propulsor e făcut pentru 2.500 km). Ieri, pe circuitul de la Mugello (la nord de Florența), Felipe Massa a efectuat primele tururi de circuit la volanul lui F60.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER