Mondialul din Brazilia (2-18 decembrie), scena unui posibil rezultat fantastic pentru handbalul feminin tricolor, reprezintă, pe final de an, principalul pol de interes pentru fanii sportului românesc. Competiția va pătrunde însă în casele lor doar prin intermediul canalului Dolce Sport, post furnizat de Platforma Romtelecom, Dolce. În acest context, abonații RCS-RDS sau cei care folosesc serviciile UPC vor butona telecomanda degeaba în căutarea primului fluier de la România – Tunisia (sâmbătă, ora 19:00).
Prezența sponsorului Digi pe tricourile fetelor lui Radu Voina a împrăștiat confuzie printre amatorii de handbal. Televiziunea patronată de Zoltan Teszari reprezintă unul dintre sponsorii principali ai primelor reprezentative din România (seniori, tineret, juniori), însă poziția concernului care a achiziționat meciurile de pe teren propriu ale naționalelor (timp de trei ani) nu i-a asigurat și dreptul de a difuza CM. Totul s-a bătut în cuie în urmă cu doi ani, atunci când Dolce Sport a luat caimacul, în dauna concurenților. În traducere, Platforma Romtelecom, „accesată” de peste 1,2 milioane de clienți conform ultimei raportări, a achiziționat crema turneelor internaționale la nivel de reprezentative.
Mondialul face parte dintr-un pachet mai mare „Campionatul Mondial de handbal face parte dintr-un pachet mai mare, care cuprinde o serie de competiții. Dolce Sport a transmis și Europeanul feminin din 2010, a transmis în exclusivitate în debutul acestui an și Mondialul de handbal masculin și va difuza și competiția din Brazilia”, ne-au explicat reprezentanții Romtelecom. Iar festivalul își va mai consuma un episod și la începutul lui 2012, canalul mai-sus menționat urmând a transmite și CE de handbal masculin, regal pe care băieții lui Vasile Stângă l-au ratat însă.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER