Victoria României la Campionatul European de handbal feminin a plasat TVR 2 în topul audiențelor
Victoria României împotriva Rusiei la Campionatul European de handbal feminin din Suedia a plasat TVR 2 în topul audiențelor, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Miercuri, 7 decembrie, naționala României a înregistrat, după 20 de ani, prima victorie în fața Rusiei, la Campionatul European de handbal feminin din Suedia. Dacă la Campionatul din 1996, meciul România-Rusia s-a încheiat cu scorul de 29-26, acum româncele au întrecut echipa Rusiei cu 5 goluri, scorul final cu actuala campioană olimpică en-titre fiind de 22-17.
Tricolorele luptă să ajungă în fazele finale ale competiției, iar meciurile vor continua să fie transmise, în direct și exclusivitate de Televiziunea Română, la TVR 2 și TVR HD, după următorul program:
• 9 dec. de la 19.30 România-Croația, transmisiune directă de la Helsingborg
• În perioada 10 – 14 decembrie, în fiecare seară de la 21.45 – partidele de Faza a 2-a, transmisiuni directe de la Goteborg și Helsingborg
• 16 dec. de la 19.15 Semifinala 1 și de la 21.45 Semifinala 2 – transmisiuni directe de la Goteborg
• 18 dec. de la 16.30 Finala mică și de la 19.00 Finala – transmisiuni directe de la Goteborg.
Partida România-Rusia de miercuri seară a plasat postul TVR 2 pe locul 4 atât pe targetul Comercial (cu un rating mediu de 3% și o cotă de piață medie de 6%) cât și pe Urban (cu un rating mediu de 2,6% și o cotă de piață medie de 6,8%). La nivel național, partida de handbal difuzată în intervalul 19.23 – 20.58 a fost urmărită în medie de 468.000 de telespectatori, reprezentând un rating mediu de 2,6% și o cotă medie de piață de 5,1%.
Vârful maxim de audiență a fost înregistrat pe finalul partidei când aproape un milion de telespectatori urmăreau cu sufletul la gură succesul româncelor. Minutul de aur al partidei a fost înregistrat la 20.54 când, la nivel național, 990.000 de telespectatori așteptau fluierul de final al partidei ce dă speranțe româncelor la calificarea în fazele finale ale Campionatului. În acel moment, TVR 2 se plasa pe locul 2 (pe target Comercial cu 5,2% rating și 13,3% cotă de piață) și pe locul 3 atât pe target Național (cu 5,5% rating și 10.8% cotă de piață), cât și pe target Urban (cu 5,9% și 11,8%).