Pasionații de sport din România au și în țară un eveniment ca în străinătate, acolo unde, în diverse orașe ale lumii, pot interacționa la târguri… second hand pentru a schimba impresii și pentru a cumpăra echipamente specifice disciplinei pe care o abordează.
Decathlon a lansat ieri, 12 octombrie, și până pe 4 Noiembrie, o nouă ediție a evenimetului Trocathlon, târgul de articole sportive second hand • Aproape 5000 de produse vândute și 6100 de clienți mulțumiți doar în 2017
Unul dintre cei mai mari retaileri de articole sportive din Romania a lansat o nouă ediție a Trocathlon, târgul de articole sportive second hand, în perioada 12 Octombrie – 4 Noiembrie 2018.
Trocathlon este un serviciu unic al Decathlon, care îi reunește pe iubitorii sporturilor cu scopul de a-și vinde articolele sportive folosite. De asemenea, evenimentul se adresează și celor care sunt interesați de o serie de produse mai accesibile, second hand.
Cu aproape 5000 de produse vândute și 6100 de clienți mulțumiți doar în 2017, Trocathlon a devenit una dintre cele mai căutate alternative pentru cei care nu vor să investească mult în produse noi, dar care vor garanția calității produselor cumpărate. Înainte de a fi lansate spre vânzare, specialiștii Trocathlon evaluează și validează cu rigurozitate produsele aduse.
„Misiunea noastră este să promovăm sportul în toate formele lui, iar Trocathlon este un prilej de a ajunge și la cei care nu au posibilitatea de a investi mai mult, dar care vor să facă mișcare. Iar specialiștii Decathlon sunt aici să le ofere clienților cele mai bune sfaturi în ceea ce privește alegerea produsului”, a declarat Ramona Șerbănoiu, Coordonator Trocathlon.
Clienții pot participa gratuit beneficiind de consilierea specialiștilor Decathlon. Sunt acceptate articole sportive de la toți producătorii, nu doar cele achiziționate din magazinele Decathlon.
Conform regulamentului, oricine poate aduce în magazin produsul pe care vrea să îl vândă, stabilind un preț cu un specialist Decathlon care să-i crească șansele de vânzare. Produsul este depozitat în condiții sigure, comercializarea acestuia aducându-i un voucher cu valoarea prețului de vânzare. În caz contrar, posesorul îl poate lua înapoi sau îl poate dona unei asociații caritabile. In plus, totul s-a mutat și online: platforma trocathlon.ro permite vizualizarea tuturor produselor aduse la târg având opțiunea de rezervare sau livrare pentru cei care nu pot ajunge în magazin.
Trocathlon a fost lansat în primavara lui 2010, iar anul acesta va ajunge la cea de-a 18-a ediție. Evenimentul este unul național bianual, dar și permanent în 6 din magazinele Decathlon din țară.
„Pe lângă cele 2 evenimente organizate primăvara și toamna, avem și magazine care găzduiesc Trocathlon pe tot parcursul anului. Dacă în 2017 aveam 2 magazine, anul acesta am inclus în program încă 4 magazine în care oricine poate aduce oricând articole sportive second hand. Astfel, ne propunem să creștem an de an numărul de utilizatori (cca 6000 in 2017) care pot beneficia de pe urma acestui program și să fim aproape de cât mai mulți din cei doritori să dea o viață nouă echipamentelor sportive, mizând, de altfel, pe un consum responsabil. E ușor să arunci un lucru vechi, dar e mult mai isteț să îl faci reutilizabil pentru altcineva”, a adăugat Ramona Șerbănoiu.
De asemenea, participanților la campanie, Decathlon le oferă revizia gratuită schiurilor și bicicletelor, în condițiile regulamentului, acestea fiind unele dintre cele mai căutate produse în cadrul târgului.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER