Norris Măgeanu, șeful Federației de Automobilism Sporti,v are o pasiune ascunsă: expedițiile montane pline de adrenalină. Vrea să urce pe cele mai înalte vârfuri de pe cele șapte continente.
După ce urcat pe cel mai înalt munte din America de Sud, Aconcagua, la început acestui ani îl va explora pe cel din Africa.
Până acum, Norris a explorat toți munții din România, dar experiența vieții a trăit-o în urmă cu șase ani.
Fostul pilot de raliuri are o teorie pe care vrea să o și pună în practică.
El se pregătește pentru următorul munte pe care vrea să ajungă la începutul anului 2022.
„Muntele este locul în care cumva mă regăsesc, se spune că atunci când urci cei mai înalți munți, reușești să pătrunzi mai adânc în sufletul tău” a spus Norris Măgeanu, președinte al Federației Române de Automobilism Sportiv, care a completat: „Am urcat la Aconcagua. Mai aveam 60 de metri până în vârf, după cum ne arăta altimetrul. Bine, Aconcagua are 6960 de metri, o înălțime considerabilă, e cel mai înalt din America de Sud din Emisfera Sudică”.
În lume sunt șapte vârfuri, fiecare vârf pe câte un continent care sunt considerate că trebuie atinse de cineva căruia îi place muntele…Voi merge pe Kilimanjaro – Norris Măgeanu, președinte al Federației Române de Automobilism Sportiv
Pentru asta, Norris se antrenează zilnic: „Nu este zi în care să nu fac sport, mă mișc mult”.
Norris e pasionat de mașini de când se știe. Își amintește cu zâmbetul pe buze de prima lui experiență la volanul unei mașini. Se întâmpla pe la cinci ani.
„M-am urcat în mașina tatălui, un Trabant. Avea cheile în contact, motorul pornit și am tras de manete pe acolo, mașina a plecat și m-am oprit cu ea într-un gard. E bine că ulterior am ținut mașinile mai multe stradă decât în afara șoselei” a precizat Norris Măgeanu.
Prima mașină a primit-o cadou de la mama lui înainte să împlinească 18 ani.
Pe la 12 ani, tot meșteream la mașina mamei, îi schimbam bujiile, îi făceam tot felul de lucruri la motor, era o Dacie. Cu mașina primită de la mama mergeam în zone închise circulației publice pentru că deja conduceam, o făceam destul de des. La 18 ani am luat permisul și am început să fiu tot timpul în mașină – Norris Măgeanu, președinte al Federației Române de Automobilism Sportiv.
Oficial, Norris a intrat în lumea motorsportului în urmă cu 18 ani, apoi ani de zile a fost pilot și copilot de curse.
„În 2003 am urcat prima dată într-o mașină de concurs ca și copilot, în Campionatul Național de Raliuri alături de un prieten, Răzvan Săndulescu, și de atunci am tot fost copilot, apoi pilot, în Campionatul Național de Viteză în Coastă, în Campionatul de Raliuri, în alte campionate ale federației am participat ca pilot.
Apoi am început să organizez competiții: Raliul Argeșului, Etapa de Viteză în Coastă de la Câmpulung Muscel, îmi aduc aminte că am organizat întregul Campionat de Karting din 2010, după care am venit la Federația Română de Automobilism Sportiv” a încheiat acesta.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER