Dacă la raliuri conduce un Peugeot 208 R2, model despre care se spune că este cel mai bine vândut şi cu cea mai mare performanţă din clasa lui, în timpul liber Claudiu colecționează autoturisme retro.
Sunt două maşini Dacia din 1974, respectiv, 1981, un Citroen DS21 Palace din 1972, supranumită „Zeita Şoselelor”, şi un Fiat 1300 din 1965.
Toate aceste autovehicule au fost restaurate, costurile depăşind 15.000-20.000 euro.
Investitia este făcută din pură plăcere, maşinile fiind scoase doar la plimbare sau expuse în cadrul evenimentelor de profil.
În restul timpului, ele se află într-un garaj special amenajat în Bucureşti.
„Le văd zilnic pentru că îmi sunt foarte dragi. Unul dintre autoturisme a fost vedetă într-un clip promoţional pentru o cunoscută rețea de electronice, iar a doua a apărut într-un clip promoţional pentru Dacia”, a arătat pilotul de raliuri Claudiu Motoc, care a debutat în lumea automobilismului în august 2021, când la prima participare s-a urcat şi pe podium, locul 2 la Clasa 2 Roţi Motrice, în cadrul Super Rally Bucharest.
În Campionatul Naţional de Viteză în Coastă a revenit și Mihai Leu, multimplu campion, dar doar pentru o etapă. „Așa cum am anunțat, mă voi concentra pentru un sezon cât mai bun în super rally, dar etapa de la Straja este aproape de casă și e un prilej foarte bun să mă obișnuiesc cu mașina de concurs. O pilotez doar de anul acesta și am nevoie de kilometri pentru a mă împrieteni cu ea mai bine”, declara Leu.
Există și un Campionat Național de Vehicule Istorice, acolo unde pilotează și o tânără de 17 ani. „E foarte tare, e adrenalina foarte mare, dar simți că ai controlul și e pur și simplu distracție foarte mare. Mie îmi place maxim” spunea recent Levana Ognean, pilot în Campionatul Național de Viteză pentru Vehicule Istorice.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER