Afacerea din jurul Super Bowl este analizată în fiecare an de principalele publicații financiare ale lumii. Miliarde de dolari se învârt în jurul celui mai important meci de fotbal american al fiecărui an, un eveniment care a depășit de multă vreme granițele sportului. Popularitatea NFL în România a crescut în ultimii ani, motiv suficient de puternic pentru companiile mari să promoveze evenimentul și la noi în țară.
În acest sens apare inițiativa brandului Doritos care face parte din portofoliul PepsiCo și care îi invită pe românii creativi să gândească un spot publicitar de 30 de secunde prin care „să scoată în evidență aromele îndrăznețe și intense care fac din Doritos o gustare aparte”. În cazul în care vom avea parte de un câștigător din România, acesta va primi un premiu în bani de 1.000.000 de dolari și șansa colaborării cu Zack Snyder de la Warner Bros, Pictures and DC Entertainment. Spoturile pot fi încărcate pe site-ul www.crashthesuperbowl.doritos.com.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER