Sorana Cîrstea a fost vânată de un gigant din industria suplimentelor alimentare și a băuturilor energizante, în plin scandal de dopaj al Simonei Halep. O companie americană evaluată la 8,59 de miliarde de dolari a obținut semnătura sportivei din România.
„Sori” e colegă de brand cu pilotul de Formula 1 Lewis Hamilton pentru un supliment care garantează că nu conține niciuna dintre cele 270 de substanțe interzise de Agenția Mondială Anti-Doping.
Compania producătoare de energizante Celsius, fondată de un american devenit miliardar după ce, școlar fiind, creștea peruși în garajul familiei și insera reclame în ziarul Miami Herald, a ales-o pe Cîrstea să arate unei lumi întregi că se potrivește unui stil de viata sănătos și care nu se va demoda niciodată.
Băutură complet-vegană, fără carbohidrați, energizantul pe care Cîrstea o promovează pe terenurile de la US Open conține 7 vitamine diferite, ceai verde, ghimbir, guarana și cofeină.
„Răpitoarea Sorana” vinde mai bine în America și la New York decât Jessica Pegula, Coco Gauff, Madison Keys, Danielle Collins, Sloane Stephens sau Alycia Parks , americancele din top 50 mondial. Spre deosebire de companiile cu care Simona Halep a avut contracte pentru echipament și care nu permit expunerea unor alți parteneri sau sponsori pe tricou (Adidas, Nike), New Balance nu o condiționează pe Cîrstea cu constrângeri comerciale.
Într-un mediu secretizat al turneelor profesioniste mondiale devenit extrem de restrictiv, în care până și banala apă nu mai este furnizată tenismanilor în peturi sigilate (de teama transmiterii de la unul la altul sau a unor posibile acte rău intenționate) ci se oferă sticle personalizate în care jucătorii și jucătoarele își pun energizantele personalizat preparate, Sorana Cîrstea are curajul și își asumă încurajarea consumarii unei băuturi energizante, funcțională, fără zahăr, doar cu arome și coloranți naturale. O cutie de Celsius conține 200 mg de cafeină, ceea ce este echivalentul a 2 cești de cafea.
La începutul anului, băutura energizantă lipită pe tricoul Soranei domina platformele de social media precum Tiktok, ajungând la aproape jumătate de miliard de vizualizări ale videoclipurilor centrate în jurul produsului. Cotată la bursa din New York din 2017, la 14 ani de la înființare, compania din Boca Raton, Florida, a devenit al treilea cel mai mare vânzător de băuturi energizante și este concurentul Red Bull, austriecii apelând la sporturile cu motor și în special axați pe echipa de Formula 1 („…gives you wings”) ca să stopeze concurența înfricoșătoare a „mașinăriei de făcut bani” inovată de miliardarul Carl DeSantis.
În august 2022, PepsiCo a devenit unul dintre cei mai mari acționari ai companiei pentru ca, după o investiție de 550 de milioane de dolari, să ajungă principalul proprietar al Celsius Holdings. „Primele două ingrediente sunt întotdeauana grija și știința”, este sloganul cu care se vând proteinele pe baza de plante și colagen marin a căror vânzare este impulsionată de Cîrstea.
Cea mai în vogă nutriționistă din Asia și Australia, Jessica Sepel, nu a ezitat să parieze pe Sorana Cîrstea ca să acapareze piața americană nișată cu formule potrivite pentru o dietă keto identificate în capsule și tablete. Al treilea cel mai bine vândut autor în domeniul sănătății, Sepel pretinde că produsele ei induc o anume stare metabolică prin reducerea consumului de carbohidrați fără a afecta nivelul zahărului din sânge.
Produse în Australia, unde locuiește acum sud-africanca Sepel, vitaminele, mineralele și ierburile JS Health sunt majoritar vegane cu ingrediente marine provenite din surse durabile. Strict în ceea ce privește metabolismul, JS Health Vitamin se folosește de zinc astfel încât magneziul să mențină nivelul de energie în timp ce cromul să ajute la procesarea glucozei, carbohidraților, lipidelor și proteinelor. Secretul australiencei în materie de efort sportiv este AM+, produs din ierburi adaptogene, vitamine și nutrienți cu efect extins și asupra funcției mentale și rezistenței (vitaminele B5 și B6 mențin nivelul de energie, zincul și seleniul consolidează funcțiile cognitivă și mentală).
„Standardul de aur pentru nutriția cu ingrediente curate”, este caracterizarea conceptului AG1 în care fiecare pachet individualizat pe sportiv este 100% trasabil. „A lua o grămadă de pastile și capsule este greu pentru stomac și dificil de planificat” pretind inventatorii unui produs compus din 75 de vitamine, minerale, probiotice și adaptogeni destinat a fi consumat într-o singură porție zilnică.
„Acidul alfa lipoic (ALA) ajută celulele să transforme glucoza în energie și, de asemenea, susține sănătatea cardiovasculară prin îmbunătățirea activității CoQ10 (coenzima Q-10, molecula solubilă în grăsimi, nutrient cheie pentru puterea energetică a corpului, mitocondrii care amplifică performanța sportivă și compensează oboseala )”, justifică producătorii promovarea vitaminelor Athletic Green în sporturi ca tenisul și automobilismul.
„Studiile au arătat că acidul alfa lipoic poate ajuta la menținerea nivelului zahărului din sânge în limite normale” explică avantajul adăugat la efectele bromelainei, un grup de enzime și cofactori, extrași din tulpinile de ananas (accelerează descompunerea și digerarea proteinelor).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER