Superkombat a intrat oficial pe piața din China. Eduard Irimia: „E un pas important în evoluția noastră la nivel mondial!”
Promoția lansată în 2011, în România, de Eduard Irimia, Superkombat, a intrat oficial pe piața din China, odată cu semnarea unui acord de colaborare cu promoția chineză Faith Fight, la sfârșitul săptămânii trecute, iar prima gală oficială organizată în colaborare a avut loc sâmbătă, la Shenzen, una dintre metropolele Chinei.
După alte două evenimente în care au lucrat împreună, oficialii Faith Fight și Superkombat s-au întâlnit, în Shenzen, acolo unde au parafat acordul dedicat promovării kickboxului din China la nivel mondial, semnatarii fiind Changjun Yang, reprezentant al FF, și Eduard Irimia, CEO al Superkombat.
A doua zi, chiar în deschiderea show-ului difuzat la nivel mondial, inclusiv în Statele Unite ale Americii, prin CBS Sports Network, Eduard Irimia și patronul FF, Wenfeng Lin, s-au arătat încântați de noua colaborare.
„Suntem fericiți că am semnat această înțelegere, Superkombat este un brand puternic în Europa. Va fi un pas important pentru Shenzen și kickboxul din China, ne dorim să creștem cât mai mult”, a declarat Wenfeng Lin.
„Cu siguranță, împreună vom crește, Superkombat în China, iar FF la nivel mondial. Am întâlnit aici oameni extraordinari și care își doresc să facă o treabă excelentă. A fost un schimb de experiență foarte bun. Cu siguranță, o să vedeți aici luptători de mare valoare la nivel mondial de fiecare dată, iar sportivii din China vor beneficia de tot suportul nostru. E un pas important în evoluția noastră la nivel mondial, continuăm această expansiune”, a declarat și Eduard Irimia, președintele Superkombat.
De asemenea, oficialii FF vor veni la mijlocul lunii viitoare la București pentru a afla cât mai multe despre kickboxul din Europa, dar și despre modul în care Superkombat a crescut în ultimii ani la nivel internațional.