The New York Times a publicat informații mai puțin cunoscute publicului despre jucătorii de tenis din circuit, care participă la turneele importante ale sezonului. Odată cu startul US Open, sportivii notorii din circuit au făcut o înțelegere cu hotelurile la care au stat cu scopul de a minimiza costurile șederii lor.
Cum rețelele de socializare joacă un rol din ce în ce mai mare în viața cotidiană, conducerile hotelurilor au găsit o oportunitate de a-și atrage clienți prin intermediul celebrităților din tenis. Pactul e reprezentat de o diminuare a costului cazării în schimbul a câtorva poze pe care tenismenii le-au publicat din incinta hotelului la care au fost cazați.
Exemplele au fost multiple. Hotelul Quin a anunțat cu mare fast șederea a doi tenismeni: „În acest an, campionii de la Open-ul francez la dublu, Pierre-Hugues Herbert și Nicolas Mahut, vor locui la Quin și vor ataca US Open”. Hotelul a oferit celorlalți oaspeți un tarif de 1.995 de dolari pe noapte, iar clienții au avut, în plus, oportunitatea de a participa la o sesiune de autografe cu cei doi tenismeni.
Serena Williams, Venus Williams, Rafael Nadal și Nick Kyrgios, la un loc!
De asemenea, tenismenul Nicolas Mahut a recunoscut că „e o afacere bună pentru tenismeni”, după ce a primit două camere gratis și a plătit pentru alte două, la un tarif scăzut, fapt care i-a permis să-și cazeze antrenorul fizioterapeutul și sparring partner-ul.
O altă mărturie vine din partea Carolinei Garcia, care s-a arătat foarte mulțumită de pactul care i-a adus camere mai mari într-un hotel din New York, la un preț mai mic: „Suntem bucuroși, pentru că foarte multe camere din Manhattan sunt foarte mici. E o afacere ușoară. Nu e ca și cum te obligă să postezi 10 fotografii. Sunt fericiți dacă pui una-două”.
De departe, cel mai „aglomerat” hotel a fost Palace. Simona Halep, Serena Williams, Venus Williams, Rafael Nadal și Nick Kyrgios au bătut palma cu conducerea hotelului pentru un preț mai mic.
John Tobias, agent la TLA Worldwide, care a reprezentat-o pe Sloane Stephens, a recunoscut că pactul constă în publicarea a două-trei fotografii din partea sportivilor, la cazare, dar și la decazare, momente care sunt prestabilite. De asemenea, imaginea sportivului contează foarte mult în afacarea pusă la punct de ambele părți: „Depinde de cine ești. Trebuie să fii un sportiv cu o imagine bună, altfel nu vor fi interesați. Se vor uita pe pagina ta de socializare pentru a vedea dacă merită investiția”
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER