Simona Halep a părăsit US Open din primul tur, după înfrângerea cu Kaia Kanepi, scor 6-2, 6-4, astfel că n-a reușit să-și etaleze decât pentru o oră și 16 minute noul echipament oferit de sponsorul Nike. Într-un material apărut în The New York Times, jurnaliștii americani critică ținuta pe care cei de la Nike i-au oferit-o Simonei.
„Uitați de costumul Serenei de la Roland Garros. De ce, în 2018, jucătoarele trebuie să poarte o bucată de material în jurul șoldului care să sugereze o rochie? Uitați-vă cum s-au prezentat Simona Halep și Sloane Stephens la US Open. Ambele au avut fuste în talie, iar în anumite momente se putea observa că pe dedesubt există o pereche de pantaloni. În afară de lumea tenisului, această haină nu poate fi considerată o rochie”, notează jurnalista Vanessa Friedman.
Cei de la Nike au avut o replică în legătură cu noul model propus pentru US Open: „Ne-am distrat cand am realizat această rochie. Este concepută să se deschidă la șoldul stâng pentru a le oferi sportivelor mobilitate maximă. Evidențiază, de asemenea, construcția frumoasă a rochiei”, a spus directorul de design, Abby Swancutt, conform The New York Times.
Halep a semnat în ianuarie 2018 cu Nike, liderul mondial încasând anual circa două milioane de euro. Înainte de a semna cu Nike, românca a fost sponsorizată de Adidas.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER