Rafael Nadal trage tare la antrenamente, în Mallorca, pentru a reveni la 100% înaintea debutului ediției din 2015 a Australian Open-ului, primul turneu de Mare Șlem al sezonului, după un 2014 încheiat cu frâna de mână trasă, un abandon de la utlimele două turnee – Mastersul de la Paris și Turneul Campionilor, o operație de apendicită și accidentarea la încheietura mâinii drepte.
Tot în 2015, Rafael Nadal va reveni în marile orașe ale lumiii pe postere uriașe, în ipostaze fierbinți, la patru ani după ce a fost imaginea Emporio Armani, a colecțiilor de lenjerie intimă și jeanși, după ce a semnat un contract pentru a fi brand ambasador la nivel mondial pentru lenjeria Tommy Hilfiger și colecția Tommy Hilfiger Tailored, începând din toamna lui 2015.
Rafael Nadal are o rată de „awareness” de 95% în Europa, 91% în Asia și 75% în Statele Unite ale Americii, ceea ce înseamnă că 95 din 100 de europeni au auzit numele său și îl recunosc. Acest capitol este piatra de temelie a oricărei campanii, de la publicitate pentru lanțuri de magazine, la construirea unui brand personal și până la marketingul politic, înainte de a începe discuția despre reputație și ulterior poziționarea pe piață, definirea propriei oferte și diferențierea de concurență. „Se face plăcut ușor”, au explicat reprezentanții firmei americane de confecții Tommy Hilfiger, principalul argument pentru care l-au ales pe Rafael Nadal, 28 de ani, pentru a fi, timp de doi ani, imaginea brandului, potrivit Women’s Wear Daily. „Rafa”, deținătotor a 14 titluri de Mare Șlem, are mai mulți fani pe Twitter decât Federer și Djokovic la un loc și, în plus, în 2014 spaniolul a câștigat destul de clar, într-o anchetă Tennis Channel, locul întâi în clasamentul tenismenilor care frâng inimi în rândul fanilor.
La începutul lui 2015, Rafael Nadal va renunța la haine, pentru colecția de lenjerie intimă Tommy Hilfiger și apoi va îmbrăca ținutele clasice ale brandului american, într-o ședință foto care promite să fie incendiară, acasă, în Spania. Panouri publicitare, reclame în print și în online vor promova colecția de toamnă-iarnă Tommy Hilfiger. „Matadorul” va fi prezent la câteva lansări ale firmei în America de Nord, Europa și Asia, anunță reprezentanții brandului în România. Potrivit wwd.com, care punctează caracterul neoficial al datelor, Nadal va încasa între 3 și 4 milioane de euro pentru acest contract.
Colecția de lenjerie intimă, pasul următor în cadrul firmei
Tommy Hilfiger, cel care își împrumută numele mărcii, l-a cunoscut personal pe Rafa, la MonteCarlo, cu opt ani în urmă, ca și Richard Mille, cel care i-a oferit un contract spaniolului pentru a-i promova marca de ceasuri. „Rafael Nadal îmi este prieten de mult timp, fiind totodată un susținător al brandului nostru, iar eu sunt inspirat continuu de devotamentul și pasiunea sa pentru sport„, a afirmat Tommy Hilfiger. „Este unul dintre cei mai importanți sportivi ai generației sale. Rafael întruchipează un simț relaxat de stil care exemplifică și reflectă spiritul brandului nostru – este încrezător, fun și cool„, este portretul succint creionat de creierul din spatele firmei de îmbrăcăminte care își propune să dezvolte mai mult sectorul de lenjerie intimă, o ramură în prezent subdezvoltată a companiei. „Poate deveni o parte uriașă a afacerii noastre. Vrem să trecem la nivelul următor în acest sector„, a punctat Tommy Hilgiger, potrivit wwd.com.
Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile și în România, și includ articole pentru bărbați, femei și copii – confecții, încălțăminte și accesorii. Potrivit comunicatului de presă remis de reprezentanții Hilfinger România, colecția de lenjerie de corp Tommy Hilfiger Fall 2015 reîmprospătează stilurile clasice cu tăieturi noi, țesături reinterpretate și detalii elevate, iar Inovațiile de design sunt combinate cu țesături premium pentru un rezultat sofisticat, durabil și esențial pentru confortul de zi cu zi. În același timp, colecția Tommy Hilfiger Tailored Fall 2015, care va fi deasemenea prezentată de Rafael Nadal, aduce în prim-plan o croială modernă și texturi bogate.
Rafa Nadal își descria, în 2013, stilul dinafara terenului ca fiind unul clasic, opus stilului impus alături de Nike, pe terenul de tenis, cu culori vii, electrizante.
Vedetele tenisului mondial sunt atrase ca un magnet de induistria modei și a lenjeriei intime. În luna noiembrie, liderul mondial al tenisului feminin, Serena Williams a apărut în lenjerie intimă în fața aparatelor de fotografiat pentru o firmă australiană, iar sora sa are propria linie vestimentară, Eleven.. În septembrie 2012, Caroline Wozniacki a lansat o linie proprie de lenjerie intimă, cu accente sport, sub umbrela firmei daneze JBS iar Bjorn Borg și-a împrumutat, în anii ’90, numele unui brand care, cu o piață de desfacere de 16 de țări, care a făcut un profit net de 2,6 milioane de euro, în perioada ianuarie – septembrie 2014, fără ca fostul tenismen să renunțe la haine vreun moment.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER