Sponsorii au început să bată la ușa Anei Bogdan, după ce jucătoarea în vârstă de 25 de ani a pătruns în Top 100 WTA în acest an. Ana a anunțat parteneriatul cu o firmă de ceasuri, intrând astfel în concurență cu Simona Halep.
Bogdan, ocupanta locului 85 mondial, a semnat un contract cu Tag Heuer, o cunoscută firmă de ceasuri de lux. Compania elvețiană, a cărei imagine mai este Maria Șarapova, o va sponsoriza și pe Ana Bogdan începând cu această lună. Românca a dat duminică vestea cea mare: „Martie, vii cu vești extraordinare! Sunt așa de fericită să anunț parteneriatul meu cu Tag Heuer”, a spus sportiva din Sinaia pe Facebook, în descrierea unei poze în care apare cu un ceas Tag Heuer la mână.
Halep este cealaltă tenismenă din România care a fost aleasă de o importantă companie producătoare de ceasuri. Simona are un contract de publicitate cu Hublot, devenind imaginea firmei elvețiene în anul 2016.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER