„Are determinare, curaj și stil”. Elvețienii de la un brand gigant au fost seduși de Ana Bogdan
- Aflată în plină ascensiune, Ana Bogdan a devenit o țintă pentru brandurile care vor să își asocieze imaginea cu performanța.
Astăzi, sportiva aflată pe locul 85 mondial a semnat un acord cu celebra companie de ceasuri, Tag Heuer, anunțul fiind publicat de elvețieni pe paginile oficiale. Sportiva, care anul acesta a ajuns până în turul 3 la Australian Open, a parafat un acord pe doi ani, fiind desemnat drept „Friend of Brand”. „Ana are determinare, curaj și stil, atât pe teren, cât și în afara lui”, a fost descrierea pe care i-au făcut-o, reprezentanții brandului, jucătoarei din Sinaia, la prezentarea oficială. Fost număr 2 mondial la junioare, Ana a trecut peste accidentările care i-au măcinat cariera în ultimii ani, iar anul acesta a intrat în premieră în primele 100 de jucătoare ale lumii.
Totodată, în 2017 a bifat prezența pe tabloul principal al tututuror turneelor de Mare Șlem, a jucat semifinala la București și a învins patru jucătoare din Top 20 mondial, printre care și Kristina Mladenovic (11 WTA). Totodată, în februarie, a fost convocată, în premieră, în echipa de Fed Cup a României. Este al doilea acord pe care Ana îl semnează în mai puțin de patru luni după ce la sfârșitul lui decembrie a devenit „Gold Athlete”, ca urmare a parteneriatului cu Gold Nutrition.