Au luat jackpot-ul și și-au „betonat” noua vedetă a circuitului! Adidas, încă o lovitură pentru Simona: suma astronomică pusă pe masă pentru Naomi Osaka, la nici un an de la negocierile cu Halep
Adidas, fostul sponsor tehnic al Simonei, a dat lovitura cu Naomi Osaka și s-a asigurat că tânăra niponă e plătită regește după performanța istorică de la US Open 2018. Dacă la finalul lui 2017 nemții au refuzat să pună pe masă două milioane de dolari pentru a continua contractul cu liderul mondial, acum îi oferă lui Naomi de cinci ori mai mult!
Potrivit Tennis World USA, Adidas îi pregătește japonezei o înțelegere de zece milioane de dolari în fiecare an. O sumă care, la prima vedere, pare astronomică, dar care e justificată dacă stăm să ne gândim că Naomi are parte de o deschidere imensă pe piața din Asia, dar și pe cea din Statele Unite ale Americii: „Naomi este din Japonia, dar are legături și cu Haiti și SUA, așa că pachetul de imagine pe care îl poate oferi este imens. Este foarte sinceră și cu picioarele pe pământ, iar oamenii se simt atrași de aceste lucruri. Va avea o carieră de succes atât pe teren, cât și în afara lui”, a punctat Stuart Duguid, agentul lui Osaka, pentru Tennis World USA.
Evident, marea decizie a nemților vine ca urmare a triumfului istoric al lui Naomi pe cimentul de la Flushing Meadows, 6-2, 6-4 în finala cu cântec împotriva Serenei Williams. Practic, pe cea mai mare scenă a lumii, într-un meci despre care încă se vorbește intens, Adidas a fost prezent și a dat o adevărată lovitură de imagine.
La finalul lui 2017, după trei ani de colaborare, Simona și Adidas s-au pus din nou la masa negocierilor, dar firma nemțească de echipament sportiv nu a dorit să-i ofere cele două milioane de dolari cerute, preferând, la acea vreme, să investească în Naomi Osala și Jelena Ostapenko, două jucătoare tinere, de viitor, despre care se spune că se vor lupta pentru marile trofee în ultimii ani.
După ce a jucat timp de o lună și jumătate fără sponsor, Halep s-a înțeles cu Nike asupra unui contract în jurul a 1,7 milioane de euro pe an, Ion Țiriac având un rol important în încheierea afacerii.