Bianca Andreescu a anunțat cea mai mare lovitură dată pe piața contractelor de publicitate după victoria de la US Open. Sportiva canadiană în vârstă de 19 ani a semnat cu gigantul producător de ceasuri Rolex.
Astfel, Bianca Andreescu va fi colegă în „team Rolex” cu Roger Federer, cel mai important ambasador al ceasurilor de lux elvețiene. Cei doi mai au în comun și un alt sponsor – Nike.
Având motto-ul „fiecare Rolex spune o poveste”, firma deține acum monopolul în circuitul de tenis. Rolex este partenerul tuturor celor patru turnee de Mare Șlem (Wimbleldon – cel mai vechi parteneriat, început în 1978, Australian Open, Roland Garros și US Open – ultimele două fiind recent introduse în portofoliu, începând cu 2019), dar și al celor mai importante turnee din seria ATP Masters 1000.
Excited to announce that I’m officially a part of the @rolex family!! Can’t wait to get to work with the #RolexTeam – stay tuned?? #Perpetual pic.twitter.com/HtXsinbu6U — Bianca (@Bandreescu_) 12 octombrie 2019
Excited to announce that I’m officially a part of the @rolex family!! Can’t wait to get to work with the #RolexTeam – stay tuned?? #Perpetual pic.twitter.com/HtXsinbu6U
— Bianca (@Bandreescu_) 12 octombrie 2019
Ceasurile de lux au mers mână în mână cu starurile tenisului în ultimele decade.
Longiness (Elveția, înființată în 1832) și-a pus ca pilon comercial asocierea cu Andre Agassi și Steffi Graf, sub deviza „ambasadori ai eleganței”. Împreună, Longines și Agassi au pus bazele unei Fundații ce împrumută numele americanului. Reclamele realizate împreună au fost extrem de vizibile de-a lungul anilor în timpul transmisiunilor TV de la Grand Slam-uri.
Un alt brand elvețian de ceasuri de lux, Richard Mille, l-a convins pe Rafael Nadal, începând cu 2015, să adauge ținutei Nike, pe teren, un ceas extrem de ușor, de doar 20 de grame, pe mâna dreaptă, pus deasupra manșetei sport. Realizat într-o ediție limitată, personalizată, ceasul Richard Mille cu care Nadal a câștigat Roland Garros-ul din 2017 valora 725.000 de dolari. „Inițiativa lui de purta la mână ceasuri evident durabile în timpul meciurilor a fost cea mai notabilă (și prețioasă) într-un trend comun al jucătorilor și jucătoarelor de tenis. Este asocierea perfectă: un jucător atât de implicat în fiecare meci pe care-l joacă și un brand care investește în a-l vedea trecând de fiecare tur și sporind astfel continuu beneficiile contractului”, nota baseline.tennis.com în 2019.
Cum industria ceasurilor este dominată de Elveția, chiar și britanicul Andy Murray a semnat un contract de sponsorizare cu cei din Țara Cantoanelor. În 2013, când triumfa la Wimbledon, britanicul era deja ambasador Rado.
Elina Svitolina are o colaborare cu firma Ulysse Nardin, probabil cel mai puțin cunoscut brand din lista prezentată.
De asemenea, începând cu 2014, Serena Williams și-a asociat imaginea cu Audemars Piguet. Firma elvețiană i-a oferit americancei inclusiv ceasuri-bijuterie opulente, numai bune pentru escapadele acesteia pe covorul roșu, precum cea de la Gala Met din 2017.
Simona Halep are și ea o colaborare cu un producător de ceasuri exclusiviste. Parteneriatul a început în februarie 2016, Halep devenind ambasador Hublot.
În 2018, după câștigarea Roland Garros-ului, constănțeanca era răsplătită de Hublot cu un ceas în valoare de 42.000 dolari.
În martie 2018, Ana Bogdan îi călca pe urme Simonei, semnând și ea cu aceeași firmă.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER