Ce dietă are Serena Williams și ce legătură are cu culoarea pielii și machiajul pe care și-l face singură
Serena Williams și-a lansat în cursul acestei săptămâni propriul brand de machiaj, intitulat „WYN Beauty”.
Produsele de înfrumusețare vor satisface o gamă variată de nuanțe de piele, inclusiv femei cu piele bogată în melanină, iar jucătoarea americană crede că era nevoie de ele.
Serena Williams are o dietă bazată numai pe produsele pe care le obține de la ferma ei
Deținătoarea a 23 de titluri de Mare Șlem a privit retrospectiv spre istoria cosmeticelor, povestind experiența pe care a avut-o cu mărcile cunoscute de la începutul secolului 21.
„Pe atunci, mărcile ne făceau să ne simțim că trebuie să ne potrivim standardului lor de frumusețe. În urmă cu 20 de ani, mărcile ne puneau la dispoziție 40 de nuanțe.
Multe dintre produse nu erau făcute pentru femeile care au pielea neagră. Existau destule mărci, dar nu întotdeauna erau disponibile în locurile în care mă aflam. Am fost nevoită să învăț să mă machiez pentru a mă prezenta în cea mai bună versiune a mea”, a declarat Serena Williams, potrivit Sports Keeda.
Williams este foarte mândră de faptul că produsele din brand-ul ei sunt pe bază de plante. „Am vrut să mă concentrez pe formule de durată, «curate», pentru că așa îmi trăiesc viața. Am o fermă și încerc să mănânc «curat», așa că aplic această abordare și în ceea ce privește produsele pe care le pun pe față”, a mai spus ea.
Brandul de machiaj al Serenei Williams se adresează și femeilor de culoare
Serena Williams a mai subliniat nu doar prețul accesibil al produselor, ci și utilitatea lor în viața de zi cu zi, pentru femei.
„Nu este vorba despre vreun titlu de celebritate pentru mine. Acest brand este pentru toată lumea, nu contează numele pe care îl ai. Am învățat din experiența mea și din ceea ce mi se întâmplă în viața de zi cu zi, pentru ca produsele să ajungă la toate femeile și să se potrivească nevoilor lor”, a mai transmis sportiva.
„Pentru mine, este vorba despre crearea unei colecții care să-mi spună ceva, indiferent dacă sunt pe terenul de tenis sau îmi iau fiica de la școală. Se potrivește mult cu filosofia pe care am creat-o la WYN Beauty.
Dacă mă trezesc târziu, îmi pot pune repede fondul de ten, corectorul, nuanța pentru buze și obraji ca să arăt machiată toată ziua. WYN Beauty vrea să transmită că o femei poate fi plină de farmec și activă și să îi intre în obișnuință acest lucru”, a mai spus Serena Williams.
Serena Williams și-a dorit să fie o deschizătoare de drumuri și în ceea ce privește frumusețea
Ea este renumită pentru faptul că, de-a lungul timpului, a spart multe bariere, motiv pentru care își dorește ca influența ei să se transpună și în produsele de înfrumusețare.
„Nu mi-am dorit niciodată dată să fiu la fel ca celelalte. Nu arăt ca nimeni altcineva și nu doresc ca acest lucru să se întâmple vreodată. Am fost printre sportivi din tenis care a avut un corp diferit.
Am simțit că am fost «pioner» din multe puncte de vedere, așa că am vrut să include și frumusețea în acest capitol”, a mai spus americanca.