Ce se întâmplă cu tricourile Halepeno? În România, stocurile s-au epuizat în două luni. Fanii Simonei din străinătate le caută, dar nu le pot achiziționa online

Ascensiunea fulminantă a Simonei Halep, care în ultimii doi ani a ajuns în elita tenisului mondial, a atras după sine o mai mare expunere a sportivei din Constanța în rândul fanilor tenisului din întreaga lume. Profitând de popularitatea fetei de 23 de ani care și-a făcut un nume în circuitul WTA, adidas, sponsorul tehnic al Simonei, anunța pe 26 ianuarie lansarea unei ediții limitate de tricouri personalizate, botezată Halepeño, după un joc de cuvinte între „jalepeno” – ardei iuți – și numele campioanei din Constanța.

Purtate în premieră de staff-ul Simonei la Australian Open, tricourile pe care sunt imprimați trei ardei iuți în culorile drapelului României au reprezentat un adevărat succes pe piața internă, unde interesul ridicat al fanilor a făcut ca stocurile să fie epuizate. ProSport a făcut un tur al magazinelor adidas din capitală, iar rezultatul este, probabil, îmbucurător pentru oamenii responsabili cu conturile companiei germane, dar dezamăgitor pentru admiratorii tenisului care doresc să intre în posesia unui tricou personalizat pentru cel mai bun sportiv al României din ultimii ani.

În acest moment, în stocurile celor 10 magazine adidas din București mai sunt disponibile doar câteva exemplare, toate destinate femeilor, iar explicațiile angajaților se învârt în jurul cererii mari: „Sunt disponibile doar unele măsuri ale tricourilor pentru doamne. Cele pentru domni s-au epuizat foarte repede.”


137 de lei costă tricourile Halepeño și pot fi cumpărate din rețeaua de magazine adidas din România


Un detaliu pe care firma germană de echipament sportiv l-a scăpat din vedere este cel al expunerii Simonei în afara granițelor României. Cuceriți de stilul de joc și personalitatea româncei, fanii de peste hotare, în special din Statele Unite ale Americii, țară în care Halep a câștigat de curând turneul de la Indian Wells, și-au manifestat prin intermediul rețelelor de socializare și al comunităților online interesul pentru achiziționarea tricourilor marca Halepeño, dar s-au lovit de imposibilitatea de a comanda unul online.


Modelul Halepeno, unul îndrăgit atât de fanii români, cât și de cei străini

„Unde pot găsi acest tricou?„, „Știe cineva de unde pot cumpăra un tricou Halepeño”, „Vreau un tricou Halepeno!” sau „Adidas, mi-ar plăcea să cumpăr un tricou, dar nu sunt disponibile în Statele Unite” sunt câteva dintre mesajele pe care străinii impresionați de Simona Halep le-au scris pe twitter.

Cum în momentul lansării adidas nu a luat în calcul punerea în vânzare și online, fanii care urmăresc pe viu sau din fața televizorului meciurile Simonei nu pot purta tricourile care au potențialul de a deveni una dintre mărcile importante din tenisul mondial.

 

Publicat: 30 03. 2015, 08:26
Actualizat: 30 03. 2015, 10:27