Primul lider din istoria ATP, Ilie Năstase (68 de ani), a fost mereu o țintă pentru marile companii ale lumii, chiar și în anii în care marketingul abia făcea pași timizi în lumea sportului.
Cum French Open e turneul de Mare Șlem unde se țes povești cu miile, iar arhiva foto de la Roland Garros e formată din cadre antologice, orice reîntoarcere în timp suscită un interes enorm. Mai ales când vine vorba despre adevărați idoli ai tenisului, adevărați oameni-spectacol. În 1973, după ce câștiga turneul parizian, Nasty era luat la țintă de blițurile fotoreporterilor care-l surprindeau… nu alături de o franțuzoaică frumoasă foc, ci de o mașină germană. Un bolid al companiei BMW, companie ale cărei bijuterii Năstase le folosește și în prezent. Siteul Monopole are grijă de prezentarea valorilor din tenis, dar și din sectorul auto. „Rechinul alb” a fost cândva o delicatesă.
#nastase #bmw #thefrench #rolandgarros pic.twitter.com/XDMMS5lcfA — MONOPOLE (@sophdufour) May 22, 2015
#nastase #bmw #thefrench #rolandgarros pic.twitter.com/XDMMS5lcfA
— MONOPOLE (@sophdufour) May 22, 2015
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER