‘Cutremur’ la nivel înalt în lumea sponsorilor: Naomi Osaka a semnat cu Nike și primește mult mai mult decât Simona Halep

  • Mare surpriză pe piața sponsorilor sportivi! Naomi Osaka, liderul mondial de 21 de ani, a lăsat Adidas pentru a semna cu Nike, mutarea fiind anunțată oficială în cursul zilei de vineri, 5 aprilie.

UPDATE 14:10 Presa americană a aflat contractul pe care l-a semnat Naomi Osaka. Japoneza va primi 8,5 milioane de euro pe an, sumă de cinci ori mai mare decât cele 1,7 milioane de euro (plus bonusuri) pe care le încasează Simona Halep de la Nike.


Știrea inițială:

La finalul lui 2017, Adidas a „sacrificat-o” pe Simona Halep pentru a se îndrepta spre Naomi Osaka și Jelena Ostapenko, iar titlul câștigat de japoneză la US Open 2018 a însemnat o lovitură imensă de imagine. Doar că la 206 zile distanță de la momentul în care o răpunea pe Serena Williams și devenea prima japoneză din istorie ajunsă pe numărul unu în lume, Naomi a refuzat noua ofertă a nemților! Adidas i-a pus pe masă zece milioane de dolari, sumă care o transforma în cea mai bine plătită jucătoare a momentului, dar Osaka a virat spre Nike.

„Sunt mândră să devin membră a familiei Nike și încântată să mă implic în tot ceea ce Nike are de oferit. Nike are o istorie legendară și abia aștept să fiu parte a acestor momente în anii mulți care vor veni”, a declarat Osaka, cea care i-a refuzat pe cei de la Uniqlo pentru a-și lega cariera de gigantul american de pe piața de echipament sportiv.

„Ce primire, mulțumesc!”, a scris Naomi, pe Twitter, alături de poze în care apare lângă vedetele din NBA LeBron James și Kevin Durant.

Turneul de la Stuttgart, care va începe pe 22 aprilie, este primul în care liderul mondial va purta echipamentul Nike.

Simona Halep, Rafael Nadal, Serena Williams și Maria Șarapova sunt câteva dintre cele mai mari nume pe care Nike le sponsorizează acum. Având în vedere piața de desfacere din Asia, pe care Naomi a luat-o cu asalt după ajungerea pe locul unu în lume și titlurile de la US Open 2018 și Australian Open 2019, e de așteptat ca tânăra niponă să devină, curând, unul dintre pilonii companiei americane.

 

Publicat: 05 04. 2019, 14:19
Actualizat: 05 04. 2019, 17:31