De ce Novak Djokovic folosește sticlele enorme de culoare aurie ca să bea apă. Tenismenul a fost criticat dur pe Instagram
Novak Djokovic a fost surprins chiar și în timpul Australian Open folosind niște sticle enorme de culoare aurie ca să bea apă. Această alegere ar fi influențată de dorința tenismenului de a salva mediul înconjurător.
Motivul pentru care Novak Djokovic folosește sticlele gigantice de culoare aurie
Novak Djokovic utilizează sticle foarte mari de culoare aurie, care deși nu par practice, rolul acestora este să protejeze mediul înconjurător, prin reducerea utilizării plasticului.
Pe parcursul Australian Open, turneul de Mare Șlem câștigat de sportiv pentru a zecea oară, echipamentul tenismenului afișa logo-ul companiei de origine austriacă Waterdrop, lansată pe piață în anul 2016.
„Au misiunea de a reduce cantitatea de plastic aflată în uz până când va fi eliminat de tot. Este un țel mare, dar și un proces în curs. Mi-au atras atenția”, a declarat Djokovic, în cadrul unui interviu, potrivit GSP.
Colaborarea nu este văzută bine de toată lumea
În secțiunea de comentarii a videoclipului ce promovează compania, postat pe pagina de Instagram a lui Novak, mare parte din urmăritorii acestuia susțin că și-au pierdut respectul pentru tenismen când acesta a mințit ca să intre în Australia nevaccinat.
„Asta înseamnă că, Waterdrop care promovează un stil de viață sănătos, sunt și ei împotriva vaccinurilor? Pentru că aceasta este impresia pe care o am din acest anunț. Mi-am pierdut tot respectul pentru el după ce a mințit pentru a ajunge în Australia”, a comentat un urmăritor revoltat.
Altă persoană susține că îi este rușine să se mai afișeze cu sticlele Waterdrop după ce compania a decis să îl folosească pe Djokovic ca ambasador al brand-ului: „Acest lucru mă face să fiu foarte dezamăgit, până la punctul în care mi-e rușine să mai folosesc sticlele de acum încolo”.
Tenismenul sârb are contracte publicitare care îi aduc milioane de dolari
Contractele publicitare ale sârbului îi aduc acestuia un venit anual de aproximativ 30 de milioane de dolari. Conform aceleiași surse specificate mai sus, firmele care au contracte cu sportivul sunt Lacoste, Asics, Head, Raiffeisen, Hublot, Lemero, NetJets, Peugeot, Montblanc și Ultimate Software Group.
Novak Djokovic a întâmpinat probleme când a vrut să utilizeze sticlele Waterdrop în timpul turneului de la Melbourne tot din cauza sponsorilor. Turneu avea contracte cu alte firme de apă, așa că Novak a fost nevoit să șteargă logo-ul de pe sticlele poreclite „lingouri de aur” de un supervizor.