Simona Halep a lăsat să se vadă un detaliu extrem de important în ultima apariție publică! Constănțeanca poartă în continuare articole vestimentare oferite de Nike, semn că românca nu a fost abandonată de gigantul american.
În procesul pentru dopaj al Simonei Halep nu este pusă în joc doar reputația româncei! E vorba și despre sume importante de bani: aproape două milioane de dolari pe sezon valorează contractul cu Nike, pe care „Simo” l-ar putea pierde sau păstra, în funcție de deznodămânul procesului.
Simona Halep a avut săptămâna aceasta o apariție publică, la Eurosport, iar din imagini reiese că sportiva în vârstă de 31 de ani păstrează o relație cu compania de echipament sportiv Nike.
Halep poartă în timpul interviului o bluză și pantofi sport cu însemnele sponsorului tehnic: „Faptul că încă poartă lucruri Nike mă face oarecum fericită, în speranța că nu au abandonat-o în această situație îngrozitoare prin care trece”, a remarcat o fană a Simonei pe Twitter.
They were beside me and they supported me so nicely, i read all the messages from them and I want to thank them and to assure them I'm innocent, I didn't take anything, I didn't do anything dishonest in tennis and I hope the day will come and I'll be back on the tennis court. ❤️ pic.twitter.com/K7QuTYgoqG — SimoReactions (@Simoreactions) August 25, 2023
They were beside me and they supported me so nicely, i read all the messages from them and I want to thank them and to assure them I'm innocent, I didn't take anything, I didn't do anything dishonest in tennis and I hope the day will come and I'll be back on the tennis court. ❤️ pic.twitter.com/K7QuTYgoqG
— SimoReactions (@Simoreactions) August 25, 2023
În condițiile în care Simona Halep se află în stare de suspendare provizorie pentru dopaj de aproape un an, se pare că sponsorul principal al româncei așteaptă decizia tribunalului, pentru a lua o decizie privind soarta dublei campioane de Grand Slam.
Contractele de sponsorizare ale Simonei Halep s-au împuținat după testul picat la US Open pe 29 august. Spre exemplu, parteneriatul dintre Simona și Banca Transilvania nu a mai fost prelungit din cauza suspendării, iar contractul de imagine cu Automobile Bavaria Group s-a încheiat după doar un an, deși colaborarea a fost anunțată inițial pentru o perioadă de doi ani.
Atunci când Maria Sharapova a fost prinsă dopată cu meldonium, în anul 2016, Nike a anunțat că suspendă contractul cu „Masha”. Sponsorul american a reluat colaborarea cu Sharapova după ce rusoaica a ispășit cele 15 luni de suspendare și a revenit în turneele oficiale.
„Maria a avut întotdeauna o poziție clară, ea și-a prezentat scuzele pentru greșeala sa și a făcut apel la suspendarea sa”, a transmis Nike după reluarea contractului cu Sharapova.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER