Simona Halep (31 de ani) continuă să încaseze bani din contractele de publicitate, în pofida faptului că a fost suspendată provizoriu pentru dopaj.
Simona Halep nu mai câștigă bani din premiile la turnee în această perioadă, din cauza suspendării, însă românca nu a rămas fără venituri! Halep este în continuare un magnet pentru sponsori, jucătoarea de tenis având o nouă apariție în scop publicitar.
Dacă Maria Sharapova a pierdut mai multe contracte de sponsorizare atunci când a fost prinsă dopată, Simona Halep nu are de suferit, deocamdată, din acest punct de vedere.
Halep continuă să promoveze branduri importante, iar săptămâna aceasta a făcut o postare marcată ca publicitate, pe Instagram. Este vorba despre un parteneriat plătit cu un brand romanesc de sucuri RAW, smoothies, shots & limonade.
De undeva trebuie sa vina cashul pic.twitter.com/8u4Zsfq8Z4 — radu (@iR4du) January 10, 2023
De undeva trebuie sa vina cashul pic.twitter.com/8u4Zsfq8Z4
— radu (@iR4du) January 10, 2023
Deși a fost suspendată provizoriu după ce a picat un test anti-doping la US Open, brandurile importante își asociază în continuare imaginea cu Simona Halep. Un utilizator de Twitter a avut o remarcă savuroasă la imaginea cu Halep: „De undeva trebuie să vină cash-ul!”.
Simona Halep a semnat cel mai important contract de publicitate în 2018, când Nike i-a oferit aproximativ 2 milioane de dolari pe sezon. Acordul cu gigantul american prevede şi un bonus de 1 milion de dolari pe care românca îl primeşte de fiecare dată când câştigă un turneu de Grand Slam. Pe lângă Nike, Simona Halep mai are contracte de publicitate cu Hublot, Rexona, Dorna, Avon, Dedeman, Urban Monkey şi Banca Transilvania.
Doi dintre sponsorii Simonei Halep, Dedeman și Banca Transilvania, s-au solidarizat cu jucătoarea de tenis, transmițându-i mesaje de încurajare după izbucnirea scandalului de dopaj. „Mereu alături de tine. Multă putere, Simona”, a fost mesajul celor de la Dedeman, iar Banca Transilvania a transmis: „Curaj, Simona!”.
Firme cunoscute la nivel internațional precum Nike, Wilson sau Hublot, cu care Halep are de asemenea contracte de imagine, nu au reacționat în niciun fel după ce constănțeanca a picat testul anti-doping de la US Open.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER