Emma Răducanu ar putea renunța la Nike! Mai mulți giganți se bat s-o îmbrace pe britanica de origine română: „Va semna în curând!”

Mai multe companii producătoare de echipament sportiv și nu numai o curtează pe Emma Răducanu! Jucătoarea care i-a cucerit pe fanii tenisului din întreaga lume e pe cale să obțină contracte amețitoare.

Emma Răducanu ar putea renunța la actualul sponsor tehnic, Nike, care până acum îi oferea în jur de 100.000 de dolari pe sezon! Evident, compania americană va renegocia contractul cu Emma după ce britanica de origine română a triumfat la US Open, dar în cursă pentru semnătura acesteia au mai intrat Adidas, Uniqlo sau Lacoste.

Nu doar firmele de echipament sportiv o curtează pe Emma Răducanu, ci și branduri de top din alte domenii: Aston Martin, BMW, Chanel sau Tiffany.

Emma Răducanu ar putea renunța la Nike! Mai mulți giganți se bat s-o îmbrace pe britanica de origine română

Mai mulți giganți se bat s-o îmbrace pe Emma Răducanu, care ar putea schimba sponsorul tehnic începând cu sezonul 2022! Nike, actualul sponsor al sportivei născută din tată român și mamă chinezoaică, ar fi pierdut teren în fața nemților de la Adidas, iar în cursă au mai intrat firma japoneză Uniqlo și compania franceză Lacoste! Experții estimează că noul contract al Emmei Răducanu cu sponsorul tehnic se va întinde pe mai mulți ani, ridicându-se la o valoare de zeci de milioane de dolari. De asemenea, Emma Răducanu ar putea deveni prima sportivă din lumea care acumulează o avere de 1 miliard de dolari:

„Emma va semna în curând mai multe contracte, iar asta se va întâmpla până la Australian Open. în luna ianuarie! Perioada dintre US Open și Australian Open este una tradițională pentru semnarea tranzacțiilor. Brandurile de îmbrăcăminte, sport, sănătate, fitness și stil de viață sunt toate foarte interesate. Nu este nimeni ca ea în tenisul britanic, cu tot respectul pentru ceea ce a făcut Andy Murray! Marele ei avantaj este reprezententat de conexiunea cu cele trei piețe distincte și profitabile din America de Nord, Europa și Asia, datorită originilor sale”, a spus expertul în marketing Conrad Wiacek, potrivit Daily Mail.

Publicat: 22 09. 2021, 19:35
Actualizat: 19 10. 2021, 20:25