FOTO | Ea este aleasa. Gigantul american care o sponsorizează pe Simona Halep a lansat o gamă personalizată de pantofi sport. Surpriză!

Maria Șarapova este în continuare vectorul de imagine numărul unu pentru Nike. Cel puțin asta sugerează colosul american prin cea mai recentă linie de echipament lansată.

Pentru că la acest nivel planificările se fac la milisecundă, iar lucrurile nu sunt niciodată întâmplătoare, chiar în perioada în care Simona Halep – jucătoarea de tenis numărul unu a lumii – a semnat cu Nike și a făcut prima vizită oficială la sediul firmei, Maria Șarapova a lansat o linie personalizată a unui pantof clasic, de colecție din portofoliul americanilor – Cortez. Rusoaica plătită regește de americani, cu 70 de milioane de dolari pe o perioadă de opt ani, ajunge în acest an la finalul contractului semnat în 2010, însă continuă să dea tunuri pentru firma pe care o reprezintă și care i-a rămas alături ciar dacă inițial a suspendat colaborarea în momentul în care rusoaica a fost suspendată.

„Masha” a anunțat în ultima zi a lui noiembrie că s-a implicat în designul noului pantof care captează spiritul orașul Los Angeles. Linia a devenit disponibilă în magazinele online exact în ziua în care Simona Halep a vizitat sediul Nike, semn că rusoaica a ‘prins pole-ul’ sau poziția cu numărul unu. Gama Mariei duce mai departe seria ‘roz’ a americanilor, cu care Simona Halep a făcut furori în circuit în luna februarie, câștigând detașat, cu aproape 90 de procente, competiția celor mai frumoase ținute în WTA.

 

 

 

 

Publicat: 02 03. 2018, 13:04
Actualizat: 02 03. 2018, 13:05